Smerter i brystene?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Dere som merker vonee kynnere, vonde tak i ryggen, menssmerter og smertefulle nedpress.

Har dere også merket smerter i brystene? Kjennes ut som jeg har heftig melkspreng :S
Evt stikkinger i brystet.
Jeg lekker ikke melk men får ut en liten dråpe om jeg klemmer.

Er det produksjonen som begynner å gjøre seg klar eller?
Opplevde ingenting av dette forrige gang.

Jeg har mye av det du nevner over og mye som foregår i brystene og. Har hatt blank råmelk siden uke 20, men har mye mer spreng og lekker mer. Har fått den gule råmelken i tillegg til den blanke nå. Veldig mye stikkninger i puppene, og kjennes ut som spreng.

Har kjent tendenser til smerter de siste ukene jeg også ja. Kan være produksjonen som er i gang ja. :-)

Jeg har mye av det du nevner over og mye som foregår i brystene og. Har hatt blank råmelk siden uke 20, men har mye mer spreng og lekker mer. Har fått den gule råmelken i tillegg til den blanke nå. Veldig mye stikkninger i puppene, og kjennes ut som spreng.
Samma her også.. er nok bare kroppen som gjør seg klar tenker jeg :-)

Ja da er det sikkert kroppen som gjør seg klar :) Synes den kan kjappe seg litt nå :P
Begynner å bli rimelig sliten av disse smertene.

Var blankt til å starte med her også men nå er dråpen mer gulaktig her også.

Ja da er det sikkert kroppen som gjør seg klar :) Synes den kan kjappe seg litt nå :P
Begynner å bli rimelig sliten av disse smertene.

Var blankt til å starte med her også men nå er dråpen mer gulaktig her også.
Hehe det syns jeg og nå :P Er så sykt lei om dagen:P

"Bra" det ikke bare er meg som sliter med dette :)
Vi får bare holde ut den siste tiden :)

Men er nesten så jeg er inne på tanken om pumping for å lette på trykket, men det er nokk lurest å la vær :)

"Bra" det ikke bare er meg som sliter med dette :)
Vi får bare holde ut den siste tiden :)

Men er nesten så jeg er inne på tanken om pumping for å lette på trykket, men det er nokk lurest å la vær :)
Ja vi får bare holde ut den siste tiden :) Snart har vi fått de små i armene våres <3
Ja tror ikke det er så lurt, jordmor fortalte meg at hvis man gjør det så kan det sette igang fordi livmoren tror at den er "ferdig".
Jeg presser ut et par dråper når jeg får den værste sprengen rett og slett for å lette på trykket. Tror det må litt mer mengder til for å starte fødsel :)

Ja vi får bare holde ut den siste tiden :) Snart har vi fått de små i armene våres <3
Ja tror ikke det er så lurt, jordmor fortalte meg at hvis man gjør det så kan det sette igang fordi livmoren tror at den er "ferdig".
Jeg presser ut et par dråper når jeg får den værste sprengen rett og slett for å lette på trykket. Tror det må litt mer mengder til for å starte fødsel :)

Ja gleder meg :)
Fikk også beskjed om at det kunne sette i gang fødsel ja, Så lurest å la vær :P
Skal prøve å presse ut noen dråper for å lette litt på trykket. Takk for tipset .

Så når vi beg på overtia er det bare å kjøpe seg pumpe :P deeeet skal jeg huske ;)

Dere som merker vonee kynnere, vonde tak i ryggen, menssmerter og smertefulle nedpress.

Har dere også merket smerter i brystene? Kjennes ut som jeg har heftig melkspreng :S
Evt stikkinger i brystet.
Jeg lekker ikke melk men får ut en liten dråpe om jeg klemmer.

Er det produksjonen som begynner å gjøre seg klar eller?
Opplevde ingenting av dette forrige gang.

Jeg tenkte å spørre om det samme her, det begynte til meg i dag, ingen melk selv om jeg klemmer, men stikkinger i brystet. Jeg hadde ikke det heller forrige gang. Jeg har mye kynnere siden 32( 36+6 i dag). Men rart at jeg kjenner den på høyere bryst mer enn den venstre.

Så når vi beg på overtia er det bare å kjøpe seg pumpe :P deeeet skal jeg huske ;)
Haha ja ikke sant ;) Vet ikke om det er så bra fordet, siden melkeproduksjon gjør at livmoren begynner å trekke seg sammen. Syns det høres skummelt ut at den kan begynne med det før babyen er ute:P

Jeg tenkte å spørre om det samme her, det begynte til meg i dag, ingen melk selv om jeg klemmer, men stikkinger i brystet. Jeg hadde ikke det heller forrige gang. Jeg har mye kynnere siden 32( 36+6 i dag). Men rart at jeg kjenner den på høyere bryst mer enn den venstre.

Ja merker det mer på venstre enn høyre her :P Kan være de ikke er synkroniserte og at den andre siden begynner å gjøre mer vondt når denne siden er ferdig? :S :P

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja merker det mer på venstre enn høyre her :p Kan være de ikke er synkroniserte og at den andre siden begynner å gjøre mer vondt når denne siden er ferdig? :S :p

Helene, det kan være. Vi få vente å se:p

Haha ja ikke sant ;) Vet ikke om det er så bra fordet, siden melkeproduksjon gjør at livmoren begynner å trekke seg sammen. Syns det høres skummelt ut at den kan begynne med det før babyen er ute:P
Ja høres litt skummelt ut.
Men er vell livmoren som trekker seg sammen for at baby kommer ut.
Er jo det som er rier :)
Eller er jeg på bærtur?

Ja høres litt skummelt ut.
Men er vell livmoren som trekker seg sammen for at baby kommer ut.
Er jo det som er rier :)
Eller er jeg på bærtur?

Jeg aner ikke faktisk :P Ser for meg at ting løsner fordi den trekker seg sammen:P Dette her må jeg spørre jordmor om altdå, greit å vite hvordan systemet fungerer :P

Jeg aner ikke faktisk :P Ser for meg at ting løsner fordi den trekker seg sammen:P Dette her må jeg spørre jordmor om altdå, greit å vite hvordan systemet fungerer :P
Ja er jo skummelt om morkaka løsner og ungen ikke får det den trenger av næring og oksygen osv, å atfødselen ikke starter.

Ja hør med jordmor :D

Haha ja ikke sant ;) Vet ikke om det er så bra fordet, siden melkeproduksjon gjør at livmoren begynner å trekke seg sammen. Syns det høres skummelt ut at den kan begynne med det før babyen er ute:p

Hmmm, sant... Meen, under fødselen kan mannen få beskjed om å stimulere brystvortene for å få rier... Så kanskje man får starte der i de små :P ;)

Ja, å au for det :( Har fått nesten "vanlig" melk nå, den har bynt å bli hvit :) Jeg hadde utrolig stor melkeproduksjon da jeg ammet sønnen. Hadde melk & melkespreng i over et år etter at jeg sluttet å amme. Ammet han til han var like under 1 år. :)

Back
Topp