Smerter i brystene ved EL

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har de siste 2 årene slitt med voldsomme smetter i brystene mellom EL og mens. Det er i perioder så vondt at jeg nesten ikke kan røre de.
Legen sier ar det ikke er farlig. Flere som har dette problemet? Tips??
 
Jeg har de siste 2 årene slitt med voldsomme smetter i brystene mellom EL og mens. Det er i perioder så vondt at jeg nesten ikke kan røre de.
Legen sier ar det ikke er farlig. Flere som har dette problemet? Tips??

Eneste tipset jeg har er en bh som du liker å ha på, og som gir god støtte. Selv liker jeg best change sine, eller hm sine ammebher til daffing hjemme (de gir ikke så god støtte, men synes de er gode å ha på ved ømme bryst når jeg bare er hjemme)
 
Opp med seg!
 
Samme problem, fikk det etter vi fikk sistemann, får også litt råmelk i puppene da.
Er visstnok helt normalt etter man har fått barn.
Ingen tips dessverre.
 
Jeg har vært plaget med det før jeg ble gravid, etter jeg slittett på hormon prevensjon. Varte et par dager hvor det er veldig ømt, da har jeg foretrukket litt løse klær og en tøybh uten spiler:)

Ellers har ikke jeg funnet noe som har hjulpet:)
 
Er brystene hoven også? Det er mine.
Muligens.
Problemet mer hovne bryster er at det er melkekjertlene som evt. blir hovne, og jeg har ikke pupper, men jur så forskjellen vil ikke være så store da selve kjertlene er like store uavhengig av størrelsen rundt.
Muligens litt større
 
Ja. Har mer smerter i brystene og også sterkere smerter i livmor/området der under eggløsning enn under mens.
 
Back
Topp