Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starta denne uken hos meg og bare blitt verre og verre. Så spent på hvordan dette vil gå fremoverHar slitt flere uker allerede. Vondt å gå på ene beinet, skikkelig vondt i sete på ene siden. Vondt å snu meg i sengen.
Flere?
Uff ja kjedelig. Syntes det var merkelig tidlig å begynne å slite med dette, tror jeg merka det først i uke 6.Starta denne uken hos meg og bare blitt verre og verre. Så spent på hvordan dette vil gå fremovervondt å sitte på jobb(kontor). Vondt å bevege seg opp fra sofa og bøye seg osv..
Samme her, begynte for fullt forrige uke og nå er det så gale at jeg verken klarer å stå eller sitte lenger enn maks 1-2 timer av gangen. Har heldigvis fått time hos fysio som er ekspert på graviditetsplager, jo tidligere man får hjelp jo tidligere kan man få stoppet forverringHar slitt flere uker allerede. Vondt å gå på ene beinet, skikkelig vondt i sete på ene siden. Vondt å snu meg i sengen.
Flere?
Hadde samme problemene forrige graviditet, men da bedret det seg heldigvis rundt uke 18/19
Søsteren min var derimot sykemeldt med bekkenløsning fra uke 7 fram til hun fødte så er mulig å få bekkenløsning så tidlig, men er heldigvis ikke normen
Ja, synes det var ekstremt tidlig å få dette nå. Slet med bekkenet sist graviditet også, men kan ikke huske at det startet så tidlig.Uff ja kjedelig. Syntes det var merkelig tidlig å begynne å slite med dette, tror jeg merka det først i uke 6.