Smerter i bekkenet

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Har slitt flere uker allerede. Vondt å gå på ene beinet, skikkelig vondt i sete på ene siden. Vondt å snu meg i sengen.

Flere?

Har slitt flere uker allerede. Vondt å gå på ene beinet, skikkelig vondt i sete på ene siden. Vondt å snu meg i sengen.

Flere?
Starta denne uken hos meg og bare blitt verre og verre. Så spent på hvordan dette vil gå fremover :oops: vondt å sitte på jobb(kontor). Vondt å bevege seg opp fra sofa og bøye seg osv..

Starta denne uken hos meg og bare blitt verre og verre. Så spent på hvordan dette vil gå fremover :oops: vondt å sitte på jobb(kontor). Vondt å bevege seg opp fra sofa og bøye seg osv..
Uff ja kjedelig. Syntes det var merkelig tidlig å begynne å slite med dette, tror jeg merka det først i uke 6.

Flere?
Samme her, begynte for fullt forrige uke og nå er det så gale at jeg verken klarer å stå eller sitte lenger enn maks 1-2 timer av gangen. Har heldigvis fått time hos fysio som er ekspert på graviditetsplager, jo tidligere man får hjelp jo tidligere kan man få stoppet forverring :Heartpink Hadde samme problemene forrige graviditet, men da bedret det seg heldigvis rundt uke 18/19:happy: Søsteren min var derimot sykemeldt med bekkenløsning fra uke 7 fram til hun fødte så er mulig å få bekkenløsning så tidlig, men er heldigvis ikke normen:Heartpink

Uff ja kjedelig. Syntes det var merkelig tidlig å begynne å slite med dette, tror jeg merka det først i uke 6.
Ja, synes det var ekstremt tidlig å få dette nå. Slet med bekkenet sist graviditet også, men kan ikke huske at det startet så tidlig.
Natten i natt var helt håpløs, våknet nesten hver time pga vondter.
Heldigvis er det helg i dag, så håper at dette på magisk vis går vekk i helgen :hilarious:

Økende ubehag i bekkenet her også. Håper det er fordi jeg har vært så inaktiv i mange uker, og at det vil bedre seg når kroppen kommer over sjokket av å bevege seg igjen :hilarious: *Håper*

Back
Topp