Smerter i bekkenbunnen

Fantorang

Blir kjent med forumet
De siste dagene har jeg kjent plutselige smerter/ilinger oppi skjeden/bekkenbunnen flere ganger for dagen. Det er så vondt at jeg må spenne hele kroppen (rykker instinktivt til) og blir helt svett. Det varer kanskje 5-10 sekunder før det går over. Har ikke sammenheng med kynnere. Er 36+5 i dag. Var på kontroll for to dager siden, fikk da høre at setet til babyen var kommet ganske langt ned i bekkenet men ikke var helt festet. Kan disse smertene være tegn på at setet fester seg? Eller bør jeg bli bekymret for at noe er galt?
 
Høres ut som smerter i forbindelse med at baby presser på nerve. Helt normalt ☺️ får det flere ganger for dagen selv ☺️
 
Kjennes det ut som knivstikk? Det har hvertfall jeg kjent en del på i det siste, og mange ganger for dagen. Fikk også beskjed om at det er baby som fester seg :)
 
Jeg har det også! Tror det er babys hode som stanger mot bekkenbunnen. Veldig ubehagelig!
 
Jeg har det også! Har hatt det i flere uker nå, men nå kommer det hele tiden og grusomt vondt. Veldig slitsomt når det kjennes ut som man blir stukket med kniv i lysken gjentatte ganger bare fordi man skal gå på do eller hente et glass vann. Jeg holder på å bli gal av det, tror jeg.

Vet at hodet er langt nede i bekkenet, så det er nok det at hun treffer nerver, ja... men det får de neste ukene til å virke uendelig lange...
 
Jeg har også slike stikkende smerter, hatt det i ca en måned. Men på kontroll på fredag sa legen at hodet fortsatt lå rimelig høyt (37+4, andregangs). Regner med at det kommer når hodet beveger seg nedover, uten å feste seg.
 
Back
Topp