Smerter hjelp.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
:(Vakna Igår med smerter i hæler som
Går Upp vidare till baksiden av lår rumpa rygg. Hade hodepine Igår. Nær eg ligger/sitter med benen samman så kænns de så stive/stele og verker.
Men idag så merker eg smerter opp i nakken og bak i hode.
Kjænner meg svimmel och tung i hode.
Noen som har upplevd liknandes eller har noen aning vad det er før noet?

Har det skjedd noe spesielt? Hvis ikke tror jeg jeg hadde ringt legevakt og spurt om det er nye smerter som bare har kommet plutselig. :)

Er du gravid?
Hvis du våknet sånn kan du jo ha strukket noe og/eller ligget forkjært.
Det kan også være helt "frittstående" symptomer, og hodepine kommer jo gjerne når man er stresset/har vondt/bekymrer seg, og da blir man igjen stivere i kroppen, og den onde sirkelen er i gang.

Har du prøvd å strekke ut etter en god dusj?

Startet smertene i hælene?
Ryggsmerter med utstråling til beina kan være isjas nerven i klem.
Uansett så er d å foretrekke å gå til kiropraktor eller fysioterapeut ved muskel og ledd smerter. Lite legen kan gjøre annet enn å gi smertestillende og anbefale nettopp kiropraktor/fysioterapeut.
God bedring.

Er du gravid?
Hvis du våknet sånn kan du jo ha strukket noe og/eller ligget forkjært.
Det kan også være helt "frittstående" symptomer, og hodepine kommer jo gjerne når man er stresset/har vondt/bekymrer seg, og da blir man igjen stivere i kroppen, og den onde sirkelen er i gang.

Har du prøvd å strekke ut etter en god dusj?
Nei eg er ikkje gravid. Ikkje vad eg vet. Varm god dusj er prøvd .

Startet smertene i hælene?
Ryggsmerter med utstråling til beina kan være isjas nerven i klem.
Uansett så er d å foretrekke å gå til kiropraktor eller fysioterapeut ved muskel og ledd smerter. Lite legen kan gjøre annet enn å gi smertestillende og anbefale nettopp kiropraktor/fysioterapeut.
God bedring.
Ja smerter børjat fra hælene oppe i vader lår rumpa rygg vidare i nakken

Da tar man mye heller kontakt med legevakten syns jeg. Da får man en ordentlig sjekk og svar også. God bedring. Hørtes ikke godt ut

Back
Topp