Smerter etter uttak

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hadde uttak i går og hadde det nokså greit etter uttaket, ikke veldig mye vondt. I dag derimot har vært ett lite smerteh*#%lvete. Har spesielt vondt i venstre siden, bak mot ryggen liksom. Kvalm, og svimmel og ikke noe i form rett og slett. Noen som har hatt det slik ?

uff devserre kjenner meg igjen skikkelig...jeg hadde det flere dager! skikkelig ekkelt. først nå de to siste dagene jeg kommet meg. håpe det går fort over for deg <3

Har vært veldig øm jeg og etter uttak. Men et smertehelvete kan jeg vel ikke si å ha opplevd. Det høres ikke så bra ut :-/ Men i går fikk du vel noe langtidsvirkende smertestillende så du ikke kjente så mye? Har du tatt noe i dag?

Har tatt MYE smertestillende i dag, paracet og pinex forte. Aldri hatt d slik etter uttak før. Snakka med vakthavende gynekolog i Skien men hun ba meg kontakte legevakt og lokalsykehus her jeg bor.. Orker ikke timesvis med venting for å treffe inkompetente folk som ikke er eksperter på hverken endo eller IVF. Overlever vel natta..

Huffda!!! Håper du blir bedre!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det hørtes jo aldeles ikke behagelig ut! :( Håper det går over fort som fy! god bedring :)

Min erfarint er jo flere egg jo vondere har en i tiden etterpå.... På.mine der de har herja mye oppi der så har jeg knapt klart å stå dagen etter og kan ikke forstå hvordan jeg skal overleve et innsett..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min erfarint er jo flere egg jo vondere har en i tiden etterpå.... På.mine der de har herja mye oppi der så har jeg knapt klart å stå dagen etter og kan ikke forstå hvordan jeg skal overleve et innsett..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
innsett merker du ingenting av!!! sjokka hvor lett det var...og selvom jeg slet med smerter, så merket jeg det ikke :)

Innsett er veldig vondt for meg :(

Hei! Jeg hadde uttak på torsdag 30/1, og det gikk helt greit den dagen, bortsett fra at jeg spydde som en gris etter petedinen. Fredagsettermiddagen begynte det å gjøre vondt, og smertene ble bare værre og værre i magen/buken. Lørdagsmorgenen ble det litt bedre, men vurderte lenge å ringe legen, var redd for å være overstimulert etter at jeg fikk ut hele 15 egg. Men smertene ble mindre etterhvert,hadde utrolig mye luft i magen også som ikke kom ut. Søndagen var smertene til å leve med, og mandagen var jeg bare vanlig øm, da jeg hadde innsett på tirsdag 4/2, var alt fint og ingenting veske i buken heldigvis:-)

Fikk satt in to, ingen på frys da :( ..

Jeg har ikke merket noe ved mine to første innsett, men fy så vondt det gjorde denne gangen!!! Synes det var værre enn uttaket jeg :(

Fikk satt in to, ingen på frys da :( ..
Gratulerer!!!!! herrmin så fantastisk at du fikk satt inn to flotte gullegg. skjønner dte var litt dumt at du ikke fikk noe på frys, men heller to flotte inn :)

Back
Topp