Smerter der hodet er..

Jadda26

Elsker forumet
Er det normalt å få sånne støt lignende eller stikke lignende smerter der som hodet til bebisen er? når det har festet seg altså.. Min lille prinsesse har da festet seg, men får alltid sånne stikke smerter..Gjør ganske vondt til tider det..Noen fler som har det sånn? Eller er det bare meg?

Sånn har jeg det og, ganske ofte også faktisk....
Det skal visst være helt normalt [:)]

Jeg får også sånne stikkinger, skikkelig vondt og ubehagelig.[&:] sånn at jeg bare må sette meg noen ganger!!
Men her ligger han fortsatt med rompa ned...?[8|]

Får de mest når jeg sitter jeg da..[8|] klarer ikke sitte skikkelig..altså sånn vanlig.. Må ligge bak..ser HELT teit ut..[:D]

ORIGINAL: tinejento

Jeg får også sånne stikkinger, skikkelig vondt og ubehagelig.[&:] sånn at jeg bare må sette meg noen ganger!!

Ikke snudd seg enda?? oi..... håper han gjør det tidsnok da [:D]

hadde nåkken stikkinger tidligare i dag, men veit ikkje om småen har festa seg. kanskje legen kan svare på det i måra.

Jeg har også slike stikkesmerter helt nederst og det erskikkelig ubehagelig og vondt til tider, men jeg tror ikke hodet har festet seg enda, selv om det ligger dypt ned i bekkenet[&:][8|] Men det er skikkelig vondt[:(]

Jeg og har sånne stikkinger og mensmurringer. Ikke noe behagelig![&:] 

ORIGINAL: jealie24

ORIGINAL: tinejento

Ikke snudd seg enda?? oi..... håper han gjør det tidsnok da [:D]

Det håper jeg også!!!![:D][;)] Er veldig hoven der nede, og magen har begynt å synke, så alt liger tilrette for hodet nå[8D]
Satser på at han snur seg i natt[8D][;)]

Jeg har også slike stikninger nederst i magen, til tider veldig vondt ..
men jeg vet ikke om hodet har festet seg ennå da [8|]

jeg har også sånne smerter.. helt vanlig har jeg hørt..
her har hodet til babyen så og si festa seg.. jordmor sa hun ikke kunne flytte på det ihvertfall så hun trodde det var festa..[;)]

Hadde det samme for to uker siden (34 uker ca), og jammen har ikke knøttet feste hodet. Men nå har det gitt seg. Har vonde kynnere isteden, spesielt om natten. ;)

ja slike stikkninger har jeg også. Det er bare morsmunnen som gjør seg klar til den store dagen [:D]

Har slike stikkninger nede på høyre side ,fikk beskjed om at lille gutt ligger med hodet ned men at det ikke har festet seg ennå så jeg vet ikke hva de smertene kan skyldes [8|]

Helt normalt. Har hatt sånn i begge forrige sv.skap. Men ikke merket så mye enda i dette sv.skapet. Men det er IKKE no deilig....

Jeg har også det, samtidig føler jeg at det presser godt der nede, så jeg regner med at det er det! JM sa at det er normalt... Hodet er ikke festet her!

Jeg har også sånne stikkende smerter[:-] Det er utrolig vondt. Rykker til når det kommer[&:]

Tror vel det er ganske vanelig, jeg merker veldig i bekkenet på den ene siden at babyen romsterer, ikke så deilig. har og kynner når jeg går og står og sitter, men ungen vill ikke ut enda

Har hatt så syke smerter i natt..innkludert disse jeg beskriver her bare det at de ble ti ganger værre og fikk dem sammen med vonde kynnere..da snakker jeg ikke om sånne kynnere som er "greit" vonde..men sånne "jeg svetter ræven av meg" vonde kynnere... Håper på at det er ett tegn på at nurket mitt kommer snart

Back
Topp