Smerter øverst på magen

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Andre som har vondt øverst på magen rett under puppene? Her svir det og er en vond smerte, kanskje mest når jeg sitter.. alle bher er vonde og føler hele tiden for å brette genseren under bhen men det hjelper ikke.. vanskelig å forklare

Man skal visst være litt obs på smerter øverst på magen da dette kan være et av symptomene på sv.forgiftning... Hvis det fortsetter sånn ville jeg nok tatt en tlf til jordmor og tatt en urinprøve.

Man skal visst være litt obs på smerter øverst på magen da dette kan være et av symptomene på sv.forgiftning... Hvis det fortsetter sånn ville jeg nok tatt en tlf til jordmor og tatt en urinprøve.
Ok.. skal til legen på fredag, så kan spørre da.. og tar med urinprøve da og..

Jeg hadde også smerter øverst på magen under puppen, men kun på den ene siden! Følte det eneste som hjalp var og presse der. Valgte og dra til legen for å sjekke, og viste seg da og være bristet ribbein :)
Bare og høre med legen på fredag da ja, lykke til :)

Hør med legen.
Ikke opplevd det selv.
Håper det går over hos deg! :-)

Jeg hadde også smerter øverst på magen under puppen, men kun på den ene siden! Følte det eneste som hjalp var og presse der. Valgte og dra til legen for å sjekke, og viste seg da og være bristet ribbein :)
Bare og høre med legen på fredag da ja, lykke til :)
Off da.. det er ikke godt..! Her er det mer i mellomgulvpartiet liksom.. ganske sikker på at det ikke er ribbeina.. :-)

Hør med legen.
Ikke opplevd det selv.
Håper det går over hos deg! :-)
Takk! Får satse på det.. slitsomt.. alle stillinger er vonde liksom.. er det ikke det ene så er det det andre..

Jeg har hatt sviende strekksmerter øverst i magen, rett over livmor i snart 4 uker. Smertene startet ganske beskjedent på kveldstid, men har bare blitt verre og legen har ingen god forklaring på hva det er. Nå har plagene blitt så vonde at jeg vurderer 100% sykemelding. Disse smertene sitter litt lavere enn dine høres det ut som.

Andre som har vondt øverst på magen rett under puppene? Her svir det og er en vond smerte, kanskje mest når jeg sitter.. alle bher er vonde og føler hele tiden for å brette genseren under bhen men det hjelper ikke.. vanskelig å forklare

jeg hadde det akkuratt likens, i tillegg hadde jeg smerter nederst i magen.. + sterk hodepine.. viste seg å være urinveisinfeksjon - går man med dette for lenge er det skadelig for fosteret så er nok lurt å skjekke det ut :)

satser på at det ikke er noe galt værtfall :)

jeg hadde det akkuratt likens, i tillegg hadde jeg smerter nederst i magen.. + sterk hodepine.. viste seg å være urinveisinfeksjon - går man med dette for lenge er det skadelig for fosteret så er nok lurt å skjekke det ut :)

satser på at det ikke er noe galt værtfall :)
Da får vi se :-)

Jeg har hatt sviende strekksmerter øverst i magen, rett over livmor i snart 4 uker. Smertene startet ganske beskjedent på kveldstid, men har bare blitt verre og legen har ingen god forklaring på hva det er. Nå har plagene blitt så vonde at jeg vurderer 100% sykemelding. Disse smertene sitter litt lavere enn dine høres det ut som.
Off.. håper ikke disse blir verre.. sitter midt på 5 cm under puppene..

Kan være gallesmerter også. Var på sykehuset for det natt til lørdag faktisk . Og da gjør det vondt å ha på bh.

Jeg har pgså smerter øverst på magen oå venste side. Sånn ca akkurat rett nedenfor ribbeina. Hadde det når jeg gikk gravid med sønnen min og. Bruker ammebh uten spiler. Det funker greit, fortsatt vondt men bedre enn med spiler hehe :-)

Back
Topp