Smerter/ømt ved ribbein..

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Får vondt på høyre side ved det nederste ribbeinet flere ganger om dagen, og gjerne når jeg spiser og etter mat eller sitter fremover eller rett oppogned. Er det ømt fordi det er så dårlig plass allerede? Det er ikke halsbrann, det er jeg sikker på! Men hvordan skal det gå om det er liten plass allerede nå? Føler jeg sitter bakoverlent halve dagen, da det er den mest behagelige stillingen..! :/ flere som har dette problemet?

Høres ut som noe av det samme jeg har. Begynner under skulderbladet på høyre side og kryper fremover til under ribbeinet når det blir ille... :( hadde det sist også, men kom senere i svangerskapet. Nå har jeg hatt det noen uker allerede. Skikkelig ubehagelig og vondt til tider... Syns det hjelper å skifte helt stilling når det blir ille. Sitter jeg legger jeg meg heller ned eller omvendt, står jeg finner jeg et sted jeg kan legge meg eller sette meg. Er jo ikke alltid det er mulig men... Fikk beskjed av fysioterapeut at det kunne være lurt å gjøre tøyeøvelser... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er sikkert ikke noe farlig..bare ubehagelig :) Skal uansett spørre legen når jeg skal på sv.kontroll neste uke :)

Back
Topp