Hva synes du om dine smerter under fødselen? helt greie denne gangen faktisk, vondt men ikke noe jeg ikke taklet
Føler du at du håndterte smertene på en grei måte? ja veldig faktisk, var helt rolig og bare tøyset og lo igjenom hele fødselsforløpe med liam he he... har det på fil og jeg er sjokket over meg selv enda he he
Følte du at du hadde kontroll? ja hadde full kontroll, jm behøvde ikke si så mye som ett ord til meg om noe, sa ikke en gang press under press riene da jeg gjorde jobbe helt på egenhånd ute noe form for veileding
Når var smertene vondest? nå gikk det utrolig fort hos meg d, fra første rie til havar ute 2 timer he he men de siste 10 min før pressriene kom for da åpnet jeg meg fra 5 til 10 cm på 10 min he he så det var intest
Hva synes du om smertene NÅ? Kan du huske dem? Føler du at det stemmer at de sier at man glemmer hvor vondt det er?
synes smertene var helt overkommelig og husker de som de var i går he he, man glemmer ikke hvor vondt det er tror jeg men man fortrenger det på en måte viss man synes det var utholdelig for prisen for vondtene er så verdt det[:D][:D] me jeg hadde DRØMMEFØDSEL

og har hele greia på film[:D] når bestevenina mi ventet nå i desember så ville hun se filmen hun fikk det og sa bare, viss det er sån og føde gleder jeg meg he he, for det der ser ikke vondt ut en gang hahahhaa