Smertene har satt seg i ryggen!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
I dag har jeg slått fra meg å føde før neste uke;) det er jo kaos på veiene og med 70 min til Ahus har jeg sett for meg at vi hadde måtte stå i veikanten å føde....men nå har smertene jaggu meg satt seg litt i ryggen, magen strammer seg og dette minner om svake rier! Det hadde jo vært typisk, at den dagen jeg brått slapper av fordi jeg IKKE vil føde, at denne dagen så skjer det ting ;) har måtte ta på meg bind da det kjennes ut som om det er ett eller annet som lekker også...

Ja, er ikke det typisk! Får håpe det kun er skikkelig god modning på gang og at det ikke skjer noe før veiene er bare igjen :-)

Kan du ikke ringe føden på sykehuset som er nærmere deg å få en sjekk da? Hørt det er fryktelig kaos på veiene nå :o

Kan du ikke ringe føden på sykehuset som er nærmere deg å få en sjekk da? Hørt det er fryktelig kaos på veiene nå :o
Jo jeg kan ringe ril ett sykehus nærmere, men jeg tviler på at veiene der er noe bedre, det vil nok gå opp i opp ;)

woho! :D

Du får vente å se hva som skjer.. håper uansett du kommer deg trygt frem dersom noe er på gang! Uvirkelig at vi har termin på samme dag ;-)

Å så typisk håper det blir mindre kaos på veiene snart, hvis du må på sykehuset :)

Jo jeg kan ringe ril ett sykehus nærmere, men jeg tviler på at veiene der er noe bedre, det vil nok gå opp i opp ;)

Tenkte på at om det var nærmere så tok det i det minste kortere tid. Har lest det er kaos i Oslo i dag. Folk som har brukt 6 timer på jobb isteden for 1 :o Lykke til!

Det er ikke litt fostervannslekkasje da? Jeg hadde det med forrige, og tok det ikke på alvor. Det var bare litt i truseinnlegget, og trodde egentlig jeg lak litt urin. Det førte til igangsetting og antibiotika intravenøst..

Det er ikke litt fostervannslekkasje da? Jeg hadde det med forrige, og tok det ikke på alvor. Det var bare litt i truseinnlegget, og trodde egentlig jeg lak litt urin. Det førte til igangsetting og antibiotika intravenøst..
Tanken har streifet meg... Men jeg vet ikke helt hva dette greiene på bindet lukter jeg ;) synes ikke det lukter helt som utflod heller, urin er det ikke.. Men nå synes jeg det har lukter rart der nede store deler av svangerskapet da, uten at dy har vært noe:)

Tenkte på at om det var nærmere så tok det i det minste kortere tid. Har lest det er kaos i Oslo i dag. Folk som har brukt 6 timer på jobb isteden for 1 :o Lykke til!
Veiene til nærmeste sykehus er ikke første prioritet når det kommer til måling, så derfor jeg tror det vil ta like lang tid ;)

Oi :-) spennende! Har det roet seg helt?

Back
Topp