Det har de der jeg skal føde, men har hørt folk si at de er svinvonde å få, så jeg er litt usikker kjenner jegIdag lærte jeg om sånne steriltvannspopler, og de kan jeg godt tenke meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har de der jeg skal føde, men har hørt folk si at de er svinvonde å få, så jeg er litt usikker kjenner jegIdag lærte jeg om sånne steriltvannspopler, og de kan jeg godt tenke meg!
Det er visst veldig vondt i det de setter de, men så er effekten veldig bra ogsåDet har de der jeg skal føde, men har hørt folk si at de er svinvonde å få, så jeg er litt usikker kjenner jeg![]()
Jeg har ikke født før, men det jeg er redd er ks eller epiduralstikke noe inn i nervene i ryggen?! Nei takk, jeg vil helst slippe å bli lam.. Vet det er
Mye brukt altså, men jeg syns det høres skumlere ut med nål i ryggen enn fødsel.. Ks; nei takk, jeg har absolutt ikke noe behov for at noen skal skjære meg opp.. Med unntak av dette er jeg åpen for alt og tar det som det kommerut skal han uansett
![]()
Hæ?? Hvem sa det? Da jeg fikk epidural fikk jeg lokalbedøvelse først, og stikkene kunne ikke settes mens jeg hadde rier da det er fare for at den settes feil. Og veldig dumt er det om kvinnen beveger seg mens den settes. Har aldri hørt om det. Du får lokalbedøvelse først også kjenner du kanskje en rar følelse i ryggen.Det kan være lurt å være klar over at ikke alle sykehus tilbyr lystgass lenger. Jeg brukte lystgass sist, men det ga meg liten effekt.
Jeg har blitt anbefalt epidural av jordmor hvis jeg føler jeg trenger det. Over halvparten av alle fødene får det. De setter stikket i en rie, så ikke sikkert du kjenner så mye.
Hæ?? Hvem sa det? Da jeg fikk epidural fikk jeg lokalbedøvelse først, og stikkene kunne ikke settes mens jeg hadde rier da det er fare for at den settes feil. Og veldig dumt er det om kvinnen beveger seg mens den settes. Har aldri hørt om det. Du får lokalbedøvelse først også kjenner du kanskje en rar følelse i ryggen.
Hehe ja! Jeg har aldri brukt bedøvelse hos tannlegen heller pga nålskrekk, så jeg kommer ikke til å rope ut fra første sekund at jeg vil ha epidural![]()
Men kjenner jeg får panikk av at helt frem til for bare litt siden har jeg sakt at jeg vil prøve helt naturlig, evt bare lystgass (for mamma synes det var bra). Men nå begynner tanken på å skulle føde å synke litt inn, og jeg kjenner at tanken på at noe så stort skal ut gjennom "duvethvor".. Åh Gud så skummelt uten bedøvelse tenker jeghaha