Ja, ikke sant? Veldig spesiell og fin fødselsopplevelse.Jeg og fødte i vann, helt fantastisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant? Veldig spesiell og fin fødselsopplevelse.Jeg og fødte i vann, helt fantastisk![]()
Heldig dere. Så forskjellige vi er. Jeg ble kvalm bare av å se på badekaretJa, ikke sant? Veldig spesiell og fin fødselsopplevelse.
Det ble jeg første gang også, prøvde å sitte oppi men klarte ikke sitte lenge. Andre gang var det helt annerledes, rart. Men å føde i vann var en helt fantastisk opplevelse, og så er det veldig bra ift. å ikke revne.Heldig dere. Så forskjellige vi er. Jeg ble kvalm bare av å se på badekaret![]()
Snodig. Men gøy at du fikk oppleve en vannfødsel daDet ble jeg første gang også, prøvde å sitte oppi men klarte ikke sitte lenge. Andre gang var det helt annerledes, rart. Men å føde i vann var en helt fantastisk opplevelse, og så er det veldig bra ift. å ikke revne.
De har det nå.. heldigvishadde vi hatt tid hadde jeg fått epidural selv om jeg har tatovering. Men, siden vi kom på sykehuset kl 0515 og han er født med tang 0708 var det ikke tid til noen ting. Dette var mens Ahus ikke hadde lystgass.
De har det nå.. heldigvislenge leve lystgass <3