smertelindring

Heldig dere. Så forskjellige vi er. Jeg ble kvalm bare av å se på badekaret :(
Det ble jeg første gang også, prøvde å sitte oppi men klarte ikke sitte lenge. Andre gang var det helt annerledes, rart. Men å føde i vann var en helt fantastisk opplevelse, og så er det veldig bra ift. å ikke revne.

Fikk epidural, satt og spiste middag mens jeg hadde rier hahaha:) hvis det er mulig vil jeg slippe unna, men hvis det er tvillinger så blir det vel kanskje keisersnitt

Det ble jeg første gang også, prøvde å sitte oppi men klarte ikke sitte lenge. Andre gang var det helt annerledes, rart. Men å føde i vann var en helt fantastisk opplevelse, og så er det veldig bra ift. å ikke revne.
Snodig. Men gøy at du fikk oppleve en vannfødsel da :)

Ingen smertelindring, vil ikke ha!

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
Termin 20. februar 2014

Fikk bare lystgass og akupunktur første gangen. Var veldig bestemt på at jeg ikke skulle ha epidural e.l Denne gangen tror jeg at jeg tar det som det kommer,men helst uten mye smertelindring :-)

-tasting fra telefon-

Hadde epidural sist som gjorde fødselen fantastisk. Krysser alt jeg har for å få det denne gangen også. :)

hadde vi hatt tid hadde jeg fått epidural selv om jeg har tatovering. Men, siden vi kom på sykehuset kl 0515 og han er født med tang 0708 var det ikke tid til noen ting. Dette var mens Ahus ikke hadde lystgass.

hadde vi hatt tid hadde jeg fått epidural selv om jeg har tatovering. Men, siden vi kom på sykehuset kl 0515 og han er født med tang 0708 var det ikke tid til noen ting. Dette var mens Ahus ikke hadde lystgass.
De har det nå.. heldigvis :) lenge leve lystgass <3

Kun litt lystgass, men mest for å konsentrere meg om pustinga. Hjalp ikke mot smertene da den sto på minimum gass.
Vil ikke ha noe annet denne gangen heller. Men har lekt med tanken om å føde i vann.

De har det nå.. heldigvis :) lenge leve lystgass <3

Ja, det er jo i Ahus-historisk-sammenheng en liten evighet siden jeg fødte, hele bygget jeg fødte i er jo revet :P

Tenker at om det ikke tar spesielt mye lengre tid neste gang så går det helt fint uten, evt med bare lystgass. Er nysgjerrig på å føde i vann da, så vi får se hvordan det blir :)

Back
Topp