Smertelindring ved uttak hos Hausken

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Noen her som nylig har hatt uttak ved Hausken og vet hva slags medisiner man får for beroligende/smertelindring?

Har hatt to forjævlige uttak (unnskyld uttrykket :laughing002 ) og to helt ok uttak i Porsgrunn hvor jeg fikk Vival + Paracet + morfin intravenøst + lokalbedøvelse.

Er det bedre eller dårligere meds hos Hausken? :nailbiting:
 
Hvilken hausken skal du til? Har nylig hatt 3 uttak der ila de siste månedene. De gir Paracet, voltaren, oxynorm, valium og kvalmestillende.

Vet det har vært snakk om å få godkjent morfin i nesespray igjen, jeg hadde det med vårt første barn i 2016. Det fungerte veldig bra! Men tablettene ovenfor fungerer godt de og! Og så gir de masse bedøvelse i skjedeveggen.

Ved noen av klinikkene er også narkose mulig.

Jeg er skikkelig redd for uttak, men synes (faktisk!!) det er overkommelig haha

Hvis du er i Stavanger, er Arne utrolig flink på uttak!
 
Hvilken hausken skal du til? Har nylig hatt 3 uttak der ila de siste månedene. De gir Paracet, voltaren, oxynorm, valium og kvalmestillende.

Vet det har vært snakk om å få godkjent morfin i nesespray igjen, jeg hadde det med vårt første barn i 2016. Det fungerte veldig bra! Men tablettene ovenfor fungerer godt de og! Og så gir de masse bedøvelse i skjedeveggen.

Ved noen av klinikkene er også narkose mulig.

Jeg er skikkelig redd for uttak, men synes (faktisk!!) det er overkommelig haha

Hvis du er i Stavanger, er Arne utrolig flink på uttak!
Jeg er i Stavanger ja.
Høres ut som en fin kombinasjon det da. Oxynorm er jo sterke saker, noe annet enn de 3 Paracet-ene man får i Porsgrunn :laughing002 Da skal det nok gå bra uten morfin intravenøst som jeg har fått i Porsgrunn.

Forøvrig fått SÅ godt inntrykk av Arne så langt, er så latterlig stor forskjell på offentlig og privat. Skulle ønske vi var millionærer så vi kunne gått rett på dette
 
Jeg er i Stavanger ja.
Høres ut som en fin kombinasjon det da. Oxynorm er jo sterke saker, noe annet enn de 3 Paracet-ene man får i Porsgrunn :laughing002 Da skal det nok gå bra uten morfin intravenøst som jeg har fått i Porsgrunn.

Forøvrig fått SÅ godt inntrykk av Arne så langt, er så latterlig stor forskjell på offentlig og privat. Skulle ønske vi var millionærer så vi kunne gått rett på dette
Jeg har aldri hatt intravenøs morfin, men de smertestillende her fungerer jo ihvertfall nok til at det er overkommelig. Bonusen er at det er Arne som gjennomfører uttak.

Jeg hadde Arne på det første nå i oktober, så hadde vi en ny (uerfaren) gyn som gjennomførte uttaket i desember. Det var enormt stor forskjell. Har en vanskelig høyre eggstokk som ligger høyt oppe så de må gjennom urinblæren. Arne gjennomførte det på kanskje 10-15 min, den andre gynekologen brukte nærmere 2 timer og kom ikke til. Så det endte med bare to modne egg fra venstre eggstokk. Det er kanskje en liten trøst, men om du syns det er helt jævlig, er det ihvertfall over utrolig fort. Han har gjort dette i flere tiår har jeg skjønt :laughing002
 
Back
Topp