Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener på at jeg fikk det i veneflonen sist? Er 9 år siden da, så kan være jeg husker feil/nye prosedyrer.
Ok, da stemmer det nok. virka ganske så umiddelbart husker jeg.Fentanyl smerteplaster blir nok ikke brukt ved fødsel hvertfall. Brukes på pasienter som har behov for smertelindring over lengre tid. Fra plasteret tas på går det 1 døgn føre full effekt. Så ingen hensikt ved en fødsel
Fentanyl iv blir hvertfall brukt i forbindelse med operasjon
På grunn av medisinsk anbefaling skal jeg ha epidural. Har svangerskapshypertensjon(høyt BT), og epidural er BT senkende. Det anbefales derfor dette. Håper derimot at jeg kan få tatt av smertestillende når jeg er 10
Cm og klar til å presse ! Men dette kommer alt Ann på
Sniker Hadde også det og fikk epiduralen på 3 cm - altså før det ble ordentlig vondt! Hadde god effekt på BT og smerter! De tok den ikke av før en stund etter hos meg
Hei, det er ofte det som er praksisen ja,
Men JM mente jeg kunne gi beskjed at hvis BT var fint, og ingenting annet virket til å være i veien, så kunne det hende at det var forsvarlig! Men dette er jo ønsker, men hvis det ikke går så går det heller ikke !
Ja, du får nesten bare vente og se, og ha et åpent sinn Jeg var ganske uvel på grunn av BT, så synes det var herlig å slippe de symptomene da jeg fikk epiduralen.
Ahh du var gjerne ikke medisinert underveis? Jeg får BT senkende, så det hjelper jo på symptomer!