Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er saltvannspapler?Skal ha minst mulig.
Badekar og akupunktur muligens. Og kalde evt varme omslag.
Første hadde jeg badekar og akupunktur
Andre hadde jeg badekar og saltvannspapler.
Saltvannspapler var så j**** at det tar jeg aldri i livet igjen!
Det lurte jeg og på!Hva er saltvannspapler?
Hva er saltvannspapler?
Det er saltvannskapsler (på en måte) som sprøytes inn under huden på korsryggen. Det skal ta toppen av smerten visstnok. Og de gjorde jo det, siden selve paplene gjorde mer vondt enn riene!Det lurte jeg og på!
Det der opplevde ikke jeg i det heletatt. Er nok mange som overdriver ogJeg liker liksom ikke tanken på lystgass jeg.. Å miste kontroll over meg selv liksom..? Npr jeg hører hva folk finner på å si i lystgassrus, så har jeg egentlig mest lyst til å styre unna!
De tar jeg hver dag. Hehe.. sprøyte med saltvann. Kan være ganske vondt.Det er saltvannskapsler (på en måte) som sprøytes inn under huden på korsryggen. Det skal ta toppen av smerten visstnok. Og de gjorde jo det, siden selve paplene gjorde mer vondt enn riene!
http://www.klikk.no/foreldre/article747480.ece
Ser her at det kalles steriltvannspapler, men har alltid hørt at de heter saltvannspapler...
Tok en på hver side av korsryggen mens jeg hadde rie, j*****!!!!!! Hvorfor tar du daglig om jeg kan spørre?De tar jeg hver dag. Hehe.. sprøyte med saltvann. Kan være ganske vondt.
Det er hjelpestoff i sprøytene jeg tar, medisin. Men tar på sidene, ikke ryggen.Tok en på hver side av korsryggen mens jeg hadde rie, j*****!!!!!! Hvorfor tar du daglig om jeg kan spørre?
Ok, bra de ikke gjør vondt til vanlig for deg daDet er hjelpestoff i sprøytene jeg tar, medisin. Men tar på sidene, ikke ryggen.