Smertefri Spontanabort.

Jeg var først på ultralyd uke 8+6, da så ikke legen noe og mente jeg hadde hatt en ma. Tok hcg prøver som ikke stemte med det, og som fortsatt steg fint, så da måtte jeg komme inn på ø-hjelpstime fordi det kunne være utenfor livmoren(selv om det ikke stemte med hcg det heller). Kom på ultralyd på nytt uke 9+2 og da så de en baby der som stemte med hvor langt jeg skulle være! Så den hadde bare gjemt seg veldig godt!

Har vært på ultralyd idag og lykken er bare overveldende stor.
De fant et lite foster på 6 uker, hvor hjertet banket fint

Jeg har vært mentalt innstilt på at jeg ikke er gravid lenger, så dette var helt fantastisk
Var rett og slett bare kortere på vei enn jeg trodde!

Men jeg har faktisk fått mensen i dag.
Noen andre av dere som har hatt det i første trimester?
Har lest at det ikke er helt uvanlig.
De sa at alt så bra ut og at jeg ikke skulle bekymre meg.

Har vært på ultralyd idag og lykken er bare overveldende stor.
De fant et lite foster på 6 uker, hvor hjertet banket fint

Jeg har vært mentalt innstilt på at jeg ikke er gravid lenger, så dette var helt fantastisk
Var rett og slett bare kortere på vei enn jeg trodde!

Men jeg har faktisk fått mensen i dag.
Noen andre av dere som har hatt det i første trimester?
Har lest at det ikke er helt uvanlig.
De sa at alt så bra ut og at jeg ikke skulle bekymre meg.
Er vel ganske vanlig med blødninger i første trimester, så lenge du ikke får smerter i tillegg

I går var jeg på nytt på UL og nå kom dessverre den hjerteskjærende nyheten som jeg har vært redd for.
Jeg har hatt en MA og fosteret hadde sluttet å vokse i uke 7.
Fikk med meg vaginale tabletter i går som jeg tok og etter noen timer så fosset blodet og magesmertene var intense.
Jeg har ikke noe særlig med blødninger nå, men ser ikke bort fra at det kan komme mer.

Så det ble ikke noen lykkelig slutt denne gangen, men jeg er veldig klar til å prøve igjen raskest mulig.
Jeg håper alt enda går fint med dere

I går var jeg på nytt på UL og nå kom dessverre den hjerteskjærende nyheten som jeg har vært redd for.
Jeg har hatt en MA og fosteret hadde sluttet å vokse i uke 7.
Fikk med meg vaginale tabletter i går som jeg tok og etter noen timer så fosset blodet og magesmertene var intense.
Jeg har ikke noe særlig med blødninger nå, men ser ikke bort fra at det kan komme mer.

Så det ble ikke noen lykkelig slutt denne gangen, men jeg er veldig klar til å prøve igjen raskest mulig.
Jeg håper alt enda går fint med dere
Sender en klem <3

Back
Topp