Nukis
Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Håper virkelig det, tusen takk ♡Høres mest ut som om du blødde pga samleiet. Krysser fingrene for deg <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det, tusen takk ♡Høres mest ut som om du blødde pga samleiet. Krysser fingrene for deg <3
Hvor mye blør man når man mister? Hvordan vet man?
Det varierer. Jeg blødde som en gris da jeg hadde en MA rett før uke 12...
2 år siden nå. Men ble gravid igjen kort tid etterpå, og koser meg hjemme med baby nåUff så trist å høre.
Er det lenge siden?
Tusen takk - lykke til til deg ogsåWow det er både gøy og skremmende!
Gratulerer så utrolig mye
Dere får virkelig spennende tid framfor dere nå
Er vel ganske vanlig med blødninger i første trimester, så lenge du ikke får smerter i tilleggHar vært på ultralyd idag og lykken er bare overveldende stor.
De fant et lite foster på 6 uker, hvor hjertet banket fint
Jeg har vært mentalt innstilt på at jeg ikke er gravid lenger, så dette var helt fantastisk
Var rett og slett bare kortere på vei enn jeg trodde!
Men jeg har faktisk fått mensen i dag.
Noen andre av dere som har hatt det i første trimester?
Har lest at det ikke er helt uvanlig.
De sa at alt så bra ut og at jeg ikke skulle bekymre meg.
Sender en klem <3I går var jeg på nytt på UL og nå kom dessverre den hjerteskjærende nyheten som jeg har vært redd for.
Jeg har hatt en MA og fosteret hadde sluttet å vokse i uke 7.
Fikk med meg vaginale tabletter i går som jeg tok og etter noen timer så fosset blodet og magesmertene var intense.
Jeg har ikke noe særlig med blødninger nå, men ser ikke bort fra at det kan komme mer.
Så det ble ikke noen lykkelig slutt denne gangen, men jeg er veldig klar til å prøve igjen raskest mulig.
Jeg håper alt enda går fint med dere