Smerte i lysken,høyre side

Miri462

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er 38+2 idag og har i det siste slitt med smerter i lysken på høyre side. Jeg kjenner smerten godt når jeg reiser meg og er i bevegelse,og mindre når jeg sitter i ro. Men i de siste dagene har det blitt verre. Jeg har ellers slitt med symfyseløsning hele 3.Trimester, men dette her syns jeg er mye vondere!!. Jeg regner med det kan være bekkenløsning men kan bekkenløsning virkelig gjøre så vondt???
Er der noen som sliter med det samme og vet hva det kan være? Evt tips?
 
Ja det kan gjøre dævelsk vondt men kan være greit å sjekke at det er bekkenet ditt og ikke noe annet kanskje? Kanskje du har en nerve i klem eller ligamenter som sliter også. Babyen presser på mye rart i 3.trimester. :yuck:
 
Ja det kan gjøre dævelsk vondt men kan være greit å sjekke at det er bekkenet ditt og ikke noe annet kanskje? Kanskje du har en nerve i klem eller ligamenter som sliter også. Babyen presser på mye rart i 3.trimester. :yuck:
Jeg skal ta det opp med jordmor på neste kontroll men det er ikke før på torsdag. Men hvis det blir verre er jeg usikker på om jeg skal ringe føden eller legevakten. Noen som vet?
Takk for svar :)
 
Jeg skal ta det opp med jordmor på neste kontroll men det er ikke før på torsdag. Men hvis det blir verre er jeg usikker på om jeg skal ringe føden eller legevakten. Noen som vet?
Takk for svar :)

Ring føden du. Tror de vil gjøre bedre enn en travel legevakt. Det er trossalt de som har ansvar for deg.
 
Back
Topp