Smeltet mamma hjerte :)

• Trådstarter Trådstarter jb
  • Opprettet Opprettet

jb

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Min yngste datter på 2år setter seg på fanget mitt og sier:mamma singe bebin i magen din j.....so ro lille mann nå er dagen over....nå bebin sove nå mamma?:)

da smeltet mitt mammahjerte hvertfall :)

Sniker litt men må bare si at det må ha vært utrolig rørende :) herlig datter du har da!

Ååå, så herlig!
4-åringen min er stadig vekk og stryker og koser med magen min, og det er skikkelig koselig.

• Liker
Reactions: jb
Så herlig ;) Har en stedatter som er utrolig opptatt av magen min og istede for å klemme på meg når hun ser meg hver gang så går hun rett bort å kysser på magen <3 Og hun ble helt i hunde når vi sa hvor stor babyen i magen var blitt nå! Hehe..så utrolig koselig når de viser så mye kjærlighet og omsorg alerede nå!

Stesønnen min kom også med en ganske fin komentar her en dag, for vi hadde egentlig en plan om å reise til Kroatia i juli med barna, og de gledet seg KJEMPE masse, og ble selvfølgelig litt skuffet når vi måtte fortelle at siden babyen kommer i juli så kan vi ikke reise i år. Så her en dag kom han bort og sa: "Jeg synes det er utrolig dumt at vi ikke kan reise til Kroatia i sommer, men heldigvis skjer det noe kjekkere her hjemme siden babyen kommer, og babyen er jo mer verdt enn en sydentur" <3 Begynte nesten å grine, full av hormoner og greier!
:love7

Back
Topp