Smekker

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har forslag til gode smekker å bruke til en liten som gulper døgnet rundt? Han gulper myyyye, er så lei av å bruke 5-8 klesskift hver dag. Klarer han være tørr i 30 min etter skift, er det utrolig ;)
Hva bruker dere som har små som gulper mye?

Noen som har forslag til gode smekker å bruke til en liten som gulper døgnet rundt? Han gulper myyyye, er så lei av å bruke 5-8 klesskift hver dag. Klarer han være tørr i 30 min etter skift, er det utrolig ;)
Hva bruker dere som har små som gulper mye?
Jeg har name it, de har fleece bakpå så gjør at det skal litt til før den er vått gjennom. Han har de på hele døgnet, sparer oss for mye klesskift. De liker vi godt!

Har kjøpt fra hm og, men de er bare dobbel bomull så de blir våte igjennom ganske mye fortere så disse brukes kun på dagtid. Har også noen som er et lag ull og et lag bomull, vet ikke hvilket merke de er, har klipt av lappen og nå er butikken lagt ned! Angrer på at jeg ikke kjøpte flere av de.

Har en hel pose med smekker fra blant annet cubus, h&m og name it :) Ellers går det myyyye gulpekluter, tror vi har oppi 50 gaskluter vi bruker på omgang :p

Har en hel pose med smekker fra blant annet cubus, h&m og name it :) Ellers går det myyyye gulpekluter, tror vi har oppi 50 gaskluter vi bruker på omgang :p
Mye gulpekluter her og, ellers må jo jeg og skifte mange ganger daglig ;)

Her går det 1-2 gulpekluter pr måltid, pluss ett klesskift. Så ett klesskift noen ganger mellom måltidene. Bruker ca 10 gulpekluter i døgnet :o Skikkelig gulpeunge! Helt utrolig at han legger på seg egentlig..

Back
Topp