Smekker med ermer

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Hvilke fysiske butikker selger dette?

Har en fra Ikea men trenger fler litt brått :hilarious:
 
Vi har babylivia sine, usikker på hvor de selges fysisk da men de er gode i størrelsen og de beste av de jeg har prøvd til nå :)
 
Da blir det en svipp på barnas hus :)
 
Har sett at de har på Kid. Aner ikke hvordan de er altså, men…. Tror det er 3 for 2 der for tiden :happy:
 
Last edited:
Vi har babylivia sine, usikker på hvor de selges fysisk da men de er gode i størrelsen og de beste av de jeg har prøvd til nå :)

Hvilken klesstørrelse bruker barnet som passer babylivia-smekkene? :) Er skikkelig sjansespill å kjøpe noe på nettet når det ikke er oppgitt størrelse…
 
Hvilken klesstørrelse bruker barnet som passer babylivia-smekkene? :) Er skikkelig sjansespill å kjøpe noe på nettet når det ikke er oppgitt størrelse…

Bruker 74/80, er 7mnd og nylig veid til 8,6 kg. Som du ser er smekka romslig hos oss nå. I nakken er den strammet inn så mye som går med borrelåsen :)
 

Vedlegg

  • 9BAE5289-E894-4631-9708-ABB7536B2C43.jpeg
    9BAE5289-E894-4631-9708-ABB7536B2C43.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 31
De på barnas hus var fra turiform :) ikke så store som de på Ikea men det er helt ok.
 
Bruker 74/80, er 7mnd og nylig veid til 8,6 kg. Som du ser er smekka romslig hos oss nå. I nakken er den strammet inn så mye som går med borrelåsen :)

Takk for svar og bilde! :) Da passer den nok til min på 11 mnd som bruker str 86 også, men ikke sikkert den vil passe så lenge.
 
Takk for svar og bilde! :) Da passer den nok til min på 11 mnd som bruker str 86 også, men ikke sikkert den vil passe så lenge.

Nei jeg har ikke sett smekker med ermer som varer til forbi 92, men dette er den største jeg har funnet. kommer an på hvor kraftig ungen er også, hvor lenge den varer. En slank type vil nok kunne bruke den lenger.
Vi brukte bare frottesmekkene til princess fra litt etter året, også brettet opp ermene til over albuen. Men heldekkende smekke om det var suppe og sånn da:wacky:
 
Takk for svar og bilde! :) Da passer den nok til min på 11 mnd som bruker str 86 også, men ikke sikkert den vil passe så lenge.

Forresten - IKEA har malefrakker i lekeavdelongen. Den er akkurat som en spisesmekke og kjempestor, passer 3-åringen min som er str 110/116 ;)
 
Vi har fra bibadoo :p helt geniale, og festes også i stolen. Passet fra 6 mnd og mini er nå 2 år
 
Vi kjøpte pop-in sin smekke med ermer på den lokale lekebutikken. Husker ikke hva butikken heter, men vel verdt å sjekke leketøysbutikker i nærheten av deg.
 
Kid har to forskjellige str. Vi har 4 stk og syns de er helt supre! :) Er 3 for 2 på de også ;)
 
Back
Topp