Smekke og middag...

LuringNr3

Gift med forumet
Haff, vi sliter litt med middag her i gården... Sånn av og til går det fint å få ham til å spise et halvt middagsglass, men ofte skriker han seg gjennom hele måltidet. Tror ikke det er det at han ikke liker det, for andre dager er det jo ikke noe problem! [&:] Har prøvd med forskjellige smaker, og det er det samme... Men nå har han fått middag i bare 6 dager, da. Tenker at det burde gått over til nå, men...
Også HATER han å få på smekke! [8D] Ser sur-leppa titter frem bare jeg nærmer meg med smekka [8D]

Tips eller råd?

Vi har ikke det problemet enda. Men så har vi ikke begynt med middager heller enda. Litt tidlig synes vi. Får grøt og fruktmos pluss MME og litt pupp og hun er blid som bare det her.... Dytter for deg jeg[:D]

det probleme har ikke vi, det beste måltide ho liker er middag, gir middagsglass 5-6 mnd lam fra nestle.

Det finnes forskjellige typer smekker... Jeg var innom Princess og kjøpte sånne med "strikk" i halsen (er ikke strikk da, men det er et løst hull i smekken så man bare drar den over hodet på den uten mye knyting og slikt). Milan er misfornøyd med smekkene som må knytes, men de som dras over hodet har han ikke noen problemer med. Verdt et forsøk [:D]

Ang skrikingen har jeg desverre ingen tips...

kjeenner igjen den ja[:)] hehe!! har droppet smekke helt jeg :)) uansett så sitter hun i sånn "middagsstol men bor greie ... så hun kan sole så mye hun vil[:D]

her er det null problemer, må til tider stappe kansten av smekka ned i strømpebuksa[8D] ellers så kan det bli mye gris[:)]

ORIGINAL: Escuro

Det finnes forskjellige typer smekker... Jeg var innom Princess og kjøpte sånne med "strikk" i halsen (er ikke strikk da, men det er et løst hull i smekken så man bare drar den over hodet på den uten mye knyting og slikt). Milan er misfornøyd med smekkene som må knytes, men de som dras over hodet har han ikke noen problemer med. Verdt et forsøk [:D]

Ang skrikingen har jeg desverre ingen tips...

Like kjekk som pappa og Mammadalt? [8D]

Du må sikkert bare gi det litt tid når det gjelder det andre problemet. [:)]

hadde også smekkeproblem med storebror. Dem som man må dra over hodet hatet han mest, men også de som knyttes bak var ikke særlig poppis. Vi klarte oss best med de som har borrelås. Det er lettvindt å man få smekken rask av og på.

Back
Topp