Smash sin slanketråd! Oppdat 7 jan!

Yey, i dag fikk jeg min første kommentar ang vekta.. Hadde besøk av ei venninne, og ho sa jeg hadde blitt tynnere[:D][:D][:D][:D]
 
I dag kom 30 days shred filmen i posten!! HURRA!!!
I kveld skal det trenes!!
 
I dag fikk jeg 30DS i posten, og er nettopp ferdig med første økt!
Jeg døøøør!! Jeg har så elendig kondis!!
Men det avr igrunn moro å, så dette skal jeg fullføre!
Må ta "før" bilder i morgen!
 
Minus 500 gram denne uken[;)] 
 
Så flink du har vært[:D]
 
Tusen takk! Går sakte, men går nedover hvertfall[;)]
 
kjempebra ! [:D]
 
Minus 500 gram denne uken! Er suuuuperfornøyd, for denne uka har jeg ikke vært flink med maten...!
68 kg nå!
 
bra!! Flink du har vært[:)][:)]
 
Minus 300 gram. Ny vekt 67,7 kg.
Er fornøyd med det jeg, for jeg har spist masse godteri denne uka! Så var sikker på at jeg hadde gått opp!
 
så gøy å ha gått ned når du virkelig ikke forventer det da;)
 
du er kjempe flink [:D]
 
Tusen takk!
Men til uka som kommer er det skikkelig skjerpings! Går ned så lite av gangen! 5 kg på 2 mnd liksom![&:]
 
Opp 300 gram.. Tror jeg spiser aaaltfor lite[&:]
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Jeg tror du bør begynne å telle kcal rett så du får riktig mengde mat.[;)]
ORIGINAL: smash

Opp 300 gram.. Tror jeg spiser aaaltfor lite[&:]


 
 
 
 
 
Jeg har begynt å telle kcal, og spiser ca 800 kcal om dagen. I know, ALTFOR lite, men jeg klarer ikke å få i meg mer...
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja du må spise dobbelt så mye...spis mat som har mer kcal da.vil du ned så må du...er ditt valg om du vil eller ikke[;)] Synes ikke d er noen bra grunn å si at du ikke greier for d gjør man!

 
 
 
 
Da blir jeg helt proppa da, om jeg eter mer.. Jeg blir veldig mett av 800 kcal, men jeg får heller spise brødskiver istede for knekkebrød da? At det kan hjelpe endel?
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Neida,ikke hvis du ikke velger d aller magreste du finner. Haddejeg levd på 800 kcal hadde jeg spist to måltider bare[8|][8D] Begynn spis solruta eller vita brød da[:)] Og bruk sunne pålegg med en del kcal. ikke bruk skinke til alle måltider feks..har jo ingen kcal nesten[8D] spis nøtter når du mangler kcal? kjøp deg sånn nøttifrutti blanding feks. drikk en kopp kakao for dagen? D er faktisk ikke noe ille..og er vel 130 kcal d..jeg pleier å gjøre d nesten hver dag jeg[8D] masse anioksidanter[:)] nå har de jo den mørke varianten på butikken og. Ikke kutt ut potet,ris og pasta hvisdu gjør d..d er bare dumt hvis du er kcal teller,bare moderer d..[;)]

 
 
 
 
 
Oo, kakao sier jeg ikke nei takk til[:D][:D]
Tusen takk for mange gode råd! Da skal jeg prøve på det!
Spiste 2 brødskiver til frokost nå. Helt stappa[&:]
 
Minus 600 gram[:D]
 
weeee. flott med nedgand[:D]
 
Back
Topp