"smarte mannen" *oppgitt*

Ja mannfolk skjønner lite noen ganger! Ikke så lenge siden jeg hadde et helvetes rabalder med gubben selv:p

Har en kamerat som mente at som noen millioner år trengte ikke vi kvinner menn mer. At de kom til å være utryddningstruet. Fordi kvinner ville etterhvert tilpasse seg slik at de kunne reprodusere selv :p
Det har vært gjort allerede, med mus. Det er et langt steg fra mus til primater da, så det skjer nok ikke med det første.
http://www.genomenewsnetwork.org/articles/2004/04/23/fatherless.php

Uansett hvor "udugelig" mannen kan være innimellom, og hvor irritert jeg er på ham for ting han gjør og alt han ikke gjør - det hadde vært stusselig uten ham.
Og jeg hadde aldri kunnet levd med et hormonelt kvinnfolk, tenk når mensen vår synkroniseres og vi begge går rundt med PMS. :o En av oss hadde blitt drept ganske fort. :p
Det får holde med ett hormontroll i huset.

Way to go ja :P Her hjemme klarer sambo også fint å gå meg på nervene av og til :P Han står opp med lillegutt en veldig sjelden gang, og de få gangene det er min tur til å sove lenge, sender han alltid guttungen inn til meg for å spør om hvor ting er eller om jeg snart skal stå opp :( I tillegg til det, lar han gutten vår være altfor lenge oppe de gangene han er alene hjemme med han, så får jeg svi for det dagen etterpå når lillegutt er gretten og overtrøtt :(

Back
Topp