"smarte mannen" *oppgitt*

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
mannen tok på seg jobben å legge vesla i kveld..
Nå skal det på forhånd sies at Vesla har ett ekstremt godt forhold til oldefedrene sine på min side.
De på farssiden har hun ikke møtt (1 har alzheimers og en døde da mannen var barn)

Så mannen skal legge vesla.. Å forteller om sin farfar/ hennes oldefar.
Når Vesla spør hvor oldefar er sier mannen.. "han er borte, han er en engel!" så var han ferdig med det liksom å går ut... Jeg får ikke med meg noe av dette før jeg hører at Vesla sitter å HYYYYLtuter i senga si fordi oldefar er borte å hun ikke får leke med ham igjen...

*oppgitt*

Nå sitter mannen inne i senga hennes å prøver å forklare alt sammen..
Way 2 go!

Det var jo litt av et samtaleemne å ta opp på sengekanten :rolleyes:
Kan vel være vanskelig å få forklart seg der. Han har vel lært til neste gang nå da:p Hvor gammel er hun?
Håper det går bra snart og at hun sovner :)

Hahaha, det er jo litt morsomt;) hvor gammel er jentungen?

Huff da.. Kan en si typisk mannfolk?:p håper hun forstår forklaringen hans da og får seg en god natts slvn:)

Det var jo litt av et samtaleemne å ta opp på sengekanten :rolleyes:
Kan vel være vanskelig å få forklart seg der. Han har vel lært til neste gang nå da:p Hvor gammel er hun?
Håper det går bra snart og at hun sovner :)

Hahaha, det er jo litt morsomt;) hvor gammel er jentungen?
Huff da.. Kan en si typisk mannfolk?:p håper hun forstår forklaringen hans da og får seg en god natts slvn:)

Hun er 4 år :P
Ja det høres ut som hun har roet seg.. så tror det går bra nå... tror egentlig bare han tråkker rundt grøten og unngår tema.

Hahahahaha

Nå holdt jeg nesten på å smelle til ham.
Han kom ut av rommet hennes og da spurte hun om jeg kunne komme inn.
Å da sier han at "mamma er opptatt"
Vesla spør om jeg sitter i telefonen og han sier ja...

Selvfølgelig har jeg tid til å si natta til hu...
dustemannen....

Stakkars lille. De mannfolka tenker ikke alltid så langt :P

Nei det skal ikke være så lett bestandig!
Hun slo seg til ro tilslutt. Så hun sover søtt nå...

dumme mannfolk :p
Litt sur på min også. Jeg har 39 i feber og er ganske dårlig i dag. Spurte om han kunne kjøre på butikken (2 min unna) å kjøpe paracet. Så ble han dritsur fordi han har tross alt vært på jobb....

Litt sur på min også. Jeg har 39 i feber og er ganske dårlig i dag. Spurte om han kunne kjøre på butikken (2 min unna) å kjøpe paracet. Så ble han dritsur fordi han har tross alt vært på jobb....
hahahaha fantastisk!

Det lurer jeg på selv innimellom :p

Har en kamerat som mente at som noen millioner år trengte ikke vi kvinner menn mer. At de kom til å være utryddningstruet. Fordi kvinner ville etterhvert tilpasse seg slik at de kunne reprodusere selv :P

Har en kamerat som mente at som noen millioner år trengte ikke vi kvinner menn mer. At de kom til å være utryddningstruet. Fordi kvinner ville etterhvert tilpasse seg slik at de kunne reprodusere selv :p
Det hadde jo vært fint :) Men er jo kjekt å ha noen å spoone med da (når han er i godt humør) :D

Har en kamerat som mente at som noen millioner år trengte ikke vi kvinner menn mer. At de kom til å være utryddningstruet. Fordi kvinner ville etterhvert tilpasse seg slik at de kunne reprodusere selv :P
Hahaha, akkurat som pinnedyr det da :-P
De reproduserer seg selv de og. ;-)

Back
Topp