Smalt stellebord

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Vi har et veldig lite bad, så vi har ikke plass til noe stort stellebord. Planen er Ikea sitt, men tenkte å høre om noen hadde alternative forslag? Vi skal ha en stelletopp på sprinkelsengen også, men vil ha noe i nærheten av vasken også :)

image.jpeg

Vi skal ha et sammenleggbart stellebord på kjøkkenet av denne typen tenker jeg (kjøkkenvasken vår er stor nok til å brukes som badekar :) ) ImageUploadedByBV Forum1471713695.712683.jpg

Hva med et veggfestet stellebord? :) dytte ned når du trenger det? :)

Vi har også veldig lite bad og vi skal ha vegghengt stellebord:) da tar den enda mindre plass;)

Om dere har et lite bad anbefaler jeg virkelig brio sitt vegghengte stellebord! Plass til oppbevaring oppe i hyllene inni skapet og det kan henges opp på veggen over vaskemaskinen feks. Vi brukte det frem til gutten vår var 2 år, elska det!

Vi har et ganske lite bad. Så vi har skaffet en hjemmesnekret vasketopp som passer perfekt oppå vaskemaskinen vår :) med lagringsplass under og kommer da i perfekt høyde :)

Takk for tips alle sammen :) Men å drille i veggen på vårt splitter nye bad er uaktuelt hehe.. Og vi snakker 2x2m så det er ikke mye plass :/ Men jeg skal sjekke ut det fra Beemoo! Sammenleggbart er jo egentlig kjempe lurt. Barnerommet er vegg i vegg, men tenker ved eksplosjonsbleier så må vi ha vann rett ved hehe..

Har akkurat samme problem her, badet er bittelite, vurderer sammenleggbart som jeg kanskje skal lagre i dusjen. Evt ha ett som er hjul på, kanskje bytte hjula til noen som er lettere å trille.. Borre i vegen er siste alternativ, frister ikke

Tittet på det fra Beemoo, men det er alt for brett. Baderomsmøblene ble valgt utifra at det skulle være 55cm til stellebord så lurer på om jeg må gå for IKEA. Veldig billig da!

Vi kommer til å ha stellebordet på barnerommet, har ingen sjans til å få plass til det på badet (da nå dusjen ut, haha). Men det er naborommet, så blir ingen problem :)

Vi kommer til å ha stellebordet på barnerommet, har ingen sjans til å få plass til det på badet (da nå dusjen ut, haha). Men det er naborommet, så blir ingen problem :)
Kanskje jeg skal vente med å kjøpe et ekstra tid badet før jeg ser om det er et reelt behov?

Vi skal også ha stellebordet på barnerommet. Tenker at hvis det blir helt krise får vi bare ta med stellematta inn på badet og stelle på gulvet :)

Her er bilde av stelletoppen vi har på vårt minibad på 2x2m (måtte bare male den ferdig )
6bfc110f163b38af67265fd17b651982
43831c5d4fc2363a808e40c07e569c18

Kanskje jeg skal vente med å kjøpe et ekstra tid badet før jeg ser om det er et reelt behov?
Vet om flere som har det (altså på barnerommet), og de har aldri tenkt på det som ett problem. Badebalja kommer jeg til å sette på vasken, for da når dusjhode ut så jeg får fylt, eller så dusjer vi på gulvet i dusjen :)

Vi kommer til å ha stellestasjon i hovedsak på barnerommet, men vi skal legge benkeplate over tørketrommel og vaskemaskin, så får vi en liten stellestasjon til på badet. Her har vi kanskje 1,5m mellom vaskemaskin og trommel da, så vi får plass til hyllesystem under benkeplaten også.

Sniiiker :p
Vi må også ha et smalt stellebord, gikk for dette og synes det er søtt at du kan bytta gardiner:)
ImageUploadedByBV Forum1471877662.773627.jpgImageUploadedByBV Forum1471877674.477542.jpg

Back
Topp