Smalt bekken?

Pivi

Elsker forumet
Noen av dere som har smalt bekken? Hva sier lege/ jordmor om det? Er dere blitt undersøkt?

jeg aner faktisk ikke hva jeg har jeg:) har iallefall ikke blitt undersøkt for det,ennå værtfall... kanskje de gjør det når jeg skal på ul om en uke? da skal jeg på fødeavd sammen m jordmora mi..håper ikke jeg har det da. fødte "normalt" m første min, men han satt jo fast i fødselskanalen da, så jeg hadde pressveer i halvannen time, kansje jeg har litt smalt bekken,siden han ble sittende fast? hmm, skal høre med de jeg nå!

Ja forhør deg om det!  Hører historier om hasteKS pga det..  Og dette med bekkenet er ikke noe tema for legene virker det som... Jeg skal til JM i dag, så jeg skal høre![&:]

Vet ikke om jeg har det, men tror ikke det.. *håpe* Normal fødsel sist (han var riktignok bare 3064)..

har ikke blitt sjekket eller hørt noe om d..

Åssen sjekker de det da?

ORIGINAL: badekar

Korleis måle dei kor stort bekkenet e? Nåken som veit det?

Snakka med jordmor om dette i dag, og hun fortalte at "før i tiden" tok man røntgen av underlivet, men bare hvis hodet ikke var kommet for langt ned i bekkenet. Men som kjent tar man ikke røntgen av gravide lengre...  Den eneste indikasjonen man har nå er hvis den gravide er særdeles liten og tynn ( høyde under 1,54!!)..

Back
Topp