Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tell me about it. Jeg klarte å knuse en hel flaske tran over alle klærene til baby når vi var på tur. 5000 kroner i klær, sekk og div måtte bare kastes. Men når jeg får tranen i flasken går den i baby i stedet for ut over alt. Ellers anbefaler jeg faktisk de easytranpipettene. Men det er en digresjon...
Hva med å bruke kun en fast flaske til tranen?Vi gir forresten både jern, multivitamin og tran og har slitt med å få i henne mv og tran. Det har endt opp med at jeg har blandet det i flasken med mme hun får om kvelden. Det er klart - tranen setter litt lukt i flasken, men jeg tenker som så at det er begrenset hvor mye vi skal bruke de flaskene i fremtiden
Lille W er ikk 4 mnd ennå men har startet med små små portiojoner med grøt han virker som han liker det. I dag når jeg spiste banan fikk han moste jeg litt på fingern og lot han sutte.
I dag fikk han også litt sviskemos i grøten.
Hva er deres synspunker på barnemat i glass? Feks nestle eller småfolk. «Skyr dere der som pesten» eller er det noe dere tenker å bruke?
Lille W er ikk 4 mnd ennå men har startet med små små portiojoner med grøt han virker som han liker det. I dag når jeg spiste banan fikk han moste jeg litt på fingern og lot han sutte.
I dag fikk han også litt sviskemos i grøten.
Hva er deres synspunker på barnemat i glass? Feks nestle eller småfolk. «Skyr dere der som pesten» eller er det noe dere tenker å bruke?
Hvordan går det med magen og avføringen til dere som har begynt med smaksprøver? Frøkna her har fått et par skjeer med forskjellige fruktmoser ca annenhver dag i to uker, og har siden vi begynte hatt lite avføring. Virker ikke plaget men sover dårligere på natt og lurer på om det har noen sammenheng. De gangene hun har bæsjet har det kommet ganske lite og mye fastere enn vanlig. Mye illeluktende promp Får morsmelk før hun får mat. Burde hun få vann også? Hva gjør dere? Hun blir 5 mnd om en uke.