Smaksprøver

marri86

Glad i forumet
Noen som har begynt?

Her har han fått smake et par bittesmå skjeer veldig tynn grøt 2 ganger (Han blir 4 mnd den 3)
Han spiser som en proff,lite søl på utsiden,og smatter godt. Så det faller i smak :D
 
Noen som har begynt?

Her har han fått smake et par bittesmå skjeer veldig tynn grøt 2 ganger (Han blir 4 mnd den 3)
Han spiser som en proff,lite søl på utsiden,og smatter godt. Så det faller i smak :D

Ikke begynt enda. Skal på gruppe på helsestasjonen til uka og snakke om det da så ventet ;)
 
Ikke enda, men blir nok veldig snart. Virker ikke helt tilfreds med kun mme lenger. Blir 4 mnd den 10., men lurer på å begynne pittelitt før :)
 
Jeg har lyst å prøve med tynn grøt for hun virker ikke fornøyd om kvelden og blir ikke skikkelig mett da. Men hun blir ikke 4 med før 17. Og bf vil ikke gi henne noe annet en mm og mme før den tid. Skal på barselgruppe 12. Og da skulle vi snakke om det med hs.
 
Di anbefaler vel å vente til di har passert 4 mnd og så kommer det litt an på hvor lenge en ønsker å amme også i forhold til hvor tidlig en begynner og med hvor mye en gir utenom
 
I går ble det første smaksprøve her og. Han fikk søtpotet, og han elsket det! :D
 
Begynte med grøt for ca 5 dager siden.. Hun ble 4 mnd igår.. Begynte med de smaksporsjonene som sto på pakken og så har jeg gitt hun noen skjeer sviskejuice etterpå.. Går helt topp og hun synes det er veeeeldig godt! Ikke reagert på noe så her er det bare å fortsette.. Tenkte å prøve å gi hu litt pære puré snart og å smake :D
 
Plutselig blitt i tvil om hva jeg vil... Lyst å gi men lyst å fullamme lengst mulig å :p

Leste om barnet viste interesse for ens mat kunne en feks gi litt... Men spiser jo enten når ho sover eller ligger på gulvet å leker :p
 
Her og vil vi vente. Hvertfall til hun er fem måneder. Er så greit med amminga så har ikke lyst til å tulle det til med vond mage og sølete grøt enda :p
 
Back
Topp