Smaksprøver

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Her i huset har ikke snuppa mi bæsja i bleia siden Lørdag. Det har aldri gått så lenge før. Jeg hadde ikke bekymret meg om hun bare fikk MM, men hun får også smaksprøve av grøt (to spiseskjeer kokt vann og en teskje grøtpulver) annenhver kveld. Er det grunn til bekymring? MM er jo fortsatt hovednæringa. På disse fem dagene har hun også fått 1 og 1/2 drue, tre teskjeer banan og tre teskjeer sviskemos. Det virker som om hun baler med å trykke ut noe og nattesøvnen er svææært dårlig.

jeg har ikke noe fasit svar, men lille vidunderet mitt virker som om han ikke klarer å bæsje liggende på gulvet.. så her er rutinen grøt og mm på kvelden, mm om natten og på morgenen setter jeg han i vippestolen og etter noen minutter starter det! men anbefaler å ha håndkle eller noe under, for det kan fort renne over!

Håper noen har svar til deg!

Har ikke begynt med grøt selv, så vet egentlig ikke. Håper noen kan svare deg :) Vil jo tro at magen kan påvirkes, selv med så lite fast føde som du har gitt. Og visst hun virker plaget, så kan det være litt forsopping på gang. Prøvd å blande sviskemos i grøten?

Jeg vet ikke jeg altsåemoticon

Her er det også lite bæsjebleier. Men her får han mme da. Og grøt på kvelden. Fruktmos på dagen.
Jeg har alltid malt i melka og sviskemos i grøten. Likevel går det 4 dager mellom hver bleie og da jobber han veldig med og få det ut. Det kommer en hard klump før det kommer litt mer "flytende".

Når det går over 4 dager så virker han ikke fornøyd og jeg føler jeg må hjelpe han litt. Eneste som hjelper da er og ta tempen på han. Da kommer det masse bæsj og han er storfornøyd etterpåemoticon

Men her er det jo mme og ikke mm. Så jeg håper du får svar av noen andre:)

Takk for svar, herlige jenter :) I dag kom endelig den etterlengta bæsjebleia. Var ikke tvil heller da hele vippestolen skal få seg en omgang i vaskemaskina ;) Nå håper vi på en god nattesøvn :)

Hehe, jammen godt når det kommer ut ;) Håper dere får ei god natt da ja! :)))

Back
Topp