Smaksprøver - tips

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Planen var å begynne med smaksprøver etter 6 mnd, men da er det midt i ferien og tenker derfor å begynne nå snart. Straks 5 mnd.
Hva begynte dere med og serverer dere alt lunkent?:p kan morsmelk blandes inn i alt. Og hvor tynt skal det være i starten? Ser de anbefaler en teskje. Er sikkert dumme spm.
Har kjøpt havregrøt, gulrot og potet pure på glass og sviskemos på glass. Planen er å lage det selv, men bare kjøpte disse nå :)
 
Vi er begynt så smått. Ja, morsmelk kan blandes i alt. Vi prøvde med svisker og aprikos først. Har ikke prøvd meg på grøt enda.
 
Gir dere mm eller MME før dere gir smaksprøver? Hs her sa at jeg kunne gi mellom måltidene, siden det foreløpig var så lite. Men no hører jeg at melk skal alltid tilbys først...
 
Jeg tilbyr puppen før måltidet. Men han har fått så smaken på mat nå at han er ikke like intr. i puppen lengre, men helt VILL etter mat han får spise så mye han vil til frokost og kvelds. Pupp resten.
 
Jeg gir etter, hvis hun ikke er mett eller ikke vil ha mer. Ergo vi har byttet ut to måltider med fast føde. Hun får såpass mye nå, at det er et måltid og ikke bare en smaksprøve.
Signerer denne :)
 
Back
Topp