Smaksprøve

Gullene

Glad i forumet
Hihi..prøvde å gi J litt banan i dag. (bare sleike litt på den, inni en sånn babyfeeder) Og han like alt! Men like vist ikke banan! Det va de grimasan og nekta å putte den i munn! [8|] Hehe..skjønningen min [:D]

Prøvde å ha litt eple i babyfeeder i dag. Han skjønte ikke helt hva det var og hvordan han skulle holde den... (Var egentlig bare for at han skulle få noe å holde på med...) Banan er sikkert lurere nå;) hehe

ORIGINAL: Alexandra82

Hvor kjøper man babyfeeder?

Jeg har sett det på reflex i alle fall.

Jonathan skjønte heller ikke så alt før mye av den babyfeedern.. Trur æ ska prøve eple i mårra [:)] Kanskje han like det bedre! Æ kjøpte min på nett, men klare faktisk ikke å huske kordan side det va på..! Kan jo skylde på ammetåka [8|]

Isak eeeeeeeeelsker den!!
Han har fått pære eller mangoi sin,og sutter og smatter som er gal![:D][:D]

De selger det også på Rimi og slike butikker også[;)]

Kanskje jeg skal kjøpe en slik å prøve?[8|] Spennende![:D] Vet han liker eple det for det fikk han smake så vidt på med tunga si en dag, og det var visst heaven![;)][8D]

Jeg kjøpte på Barnas Hus :)

Kanjse litt bra å da når de får tenner?
Har eple inni å de tygger\klør så kanjse det hjelper??
eller er jeg bare teit nå??
Skjønner at det ikke er det er til,men det kan gå eller.hehe

ORIGINAL: ia83

Kanjse litt bra å da når de får tenner?
Har eple inni å de tygger\klør så kanjse det hjelper??
eller er jeg bare teit nå??
Skjønner at det ikke er det er til,men det kan gå eller.hehe

Du er ikke teit i det hele tatt!Det er det jeg bruker den til[:D]
Isak klør noe sinnsykt i tennene,så jeg putter en pære som er litt hard oppi der.

Så fint.
Da skal jeg kjøpe det i morgen vis jeg finner det hihi[:D]
Alea-Clarise klør så veldig..

Her er et bilde av storebror som koser seg med babyfeeder med ett eller annet i og drømmehagen... Han var vel dog 10mnd her[:)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Slik[:D]

Så putter man smaksprøvene i de nettingposene da vettu[;)]

Aha, så smart da.. Hvordan skal de vaskes da?

ORIGINAL: BlessItBe

Aha, så smart da.. Hvordan skal de vaskes da?

Jeg tar de i oppvaskmaskinen..[8|]
(mulig jeg er sløv som ikke koker, men koker ikke skje og bolle jeg gir han grøt i, så...)

ORIGINAL: stort og lite gull

Hvis ungene klør veldig når det kommer tenner (eller de detter og slår leppa når de blir større), så er det gull å ha en isbit i den og la de suge på den.
Til sommeren kan det være greit å ha litt frossen frukt eller bær i den, så kan de sitte på terassen og spise "sunn" is når vi andre spiser is (sånn at de ikke blir misunnelige) [:)]

Det er smart.Så da bare setter du isbit inn da?de setter ikke tunga fast eller no?(i isbiten assa[;)],nå spør jeg sikkert dumt,men jeg ser liksom at de setter fast tunga hehe.men blir vel som is)hehe.
Herregud så dum jeg er[;)]thihii

Nu fikk han smake eple og det likte han [:D]

ORIGINAL: Pogo

Jeg har sett det på reflex i alle fall.

du finner d oxo i BarnasHus og Simobutikkene.[:D]

Back
Topp