Smaksløker

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Her er både luktesans og smakssans på tryne. Mange ting jeg elsker til vanlig som jeg ikke kan ha nå og ALT smaker bare greit nok, det går ned,men jeg spiser mye mindre og det er aldri et måltid som smaker skikkelig digg! Er så lei av det, går jo bare nedover i vekt også når det er slik.

Strever med lukta her. Spesielt lukta av bål har plaget meg i det siste, dukker opp ofte på en barneskole...

Ugh! Det var løk på pizzaen jeg kjøpte til mannen i går, og jeg holdt virkelig på å stryke med av ånden hans da han kom for å legge seg altså.... Helt jævlig! :p (enda han hadde pussa tenna sine! :p )

Jeg gikk forbi smultringvogna istad.. Brakk meg skikkelig flere ganger, måtte bare løpe!

Endelig funnet noe som smaker!! Gresk/tyrkisk yoghurt med honning og valnøtter! Av alle ting.. Og appelsiner. Hekta!!

Alt med "sterke" smaker smaker forferdelig her i gården. Er kun milde smaker som funker for meg, men begynner å bli litt kjedelig. Takler dårlig varmmat, spesielt når jeg skal lage den selv. Mannen jobber i Australia og er borte i 4 uker i slengen så nå mens han er på jobb blir det mye brødskiver med makrell i tomat.
Elsker til vanlig taco og mexikansk mat, det har jeg ikke spist siden jeg ble gravid. Samme med kebab, savner det :p
Makrell i tomat er toppen, det samme er grønne epler, klementiner, perletomater og rett i koppen kakao. Får jo nesten vann i munnen av å skrive det :p

Jeg må ha smaksbomber, men blei skuffa når mannen diska opp med mexikansk mat på fredag, og det ikke smakte noe som helst.. :(

Ble så skuffet i helgen. Har alltid ELSKET bacon. Jeg har kunne spist bacon til alle døgnets måltider. Men i helgen smakte det ikke i det hele tatt. Ble nesten litt lei meg altså :-P Kommer til å savne det!!

Ble så skuffet i helgen. Har alltid ELSKET bacon. Jeg har kunne spist bacon til alle døgnets måltider. Men i helgen smakte det ikke i det hele tatt. Ble nesten litt lei meg altså :p Kommer til å savne det!!

Godt smakene endrer seg helt plutselig, ihvertfall her.. Prøv igjen om en stund :)

Back
Topp