Smakløst ? *Bilder*

Tryll

Gift med forumet
JA! jeg tar akt bilder! ikke bare av meg selv men av mennesker. Nå skal jeg legge inn en serie akt bilder. så kan dere bedømme, vil gjerne ha meninger her. (Inspirert av svarene jeg fikk i ene tråden min)
*tok bort toppløs bildene å lot resten stå* :) vil ikke ha dem her for lenge

skynd deg, legger meg snart[8D][8D][8D]

lagt ut!  liker ikke høre akt bilder er smakløse eller noe man skal skjemmes over. venninen min er en nydelig dame og hun er stolt over kroppen sin, hun har 2 barn og er flott! dette synes jeg er vakkert! :)

ORIGINAL: Vand

skynd deg, legger meg snart[8D][8D][8D]

jaja[8D] har jo lagt ut nå[:D]

komenter gjerne

enig med deg! Jeg syns det er fint å se ordentlig kvinnekropper, og ikke bare de halvnakne jentene vi ser i manneblader, som er redigert så det jomer etter! Jeg liker aktbilder, for de fremstiller kvinnekroppen slik den er. Realistisk og på en fin måte.

Så heldig hun er som har små bollepupper! [8D][:D]

Jeg syns det er fine bilder! Begrepet kunst blir for høyt oppe for meg (for egentlig så er vel alt kunst, selv tegningene til toåringen! [8D]), men jeg syns ikke det er smakløst.

For min del så hadde jeg ikke lagt "nakenbilder" ut på nett og heller ikke slike bilder av meg selv i noen magasiner. Det har nok mest med barna og arbeidsgiver å gjøre! [;)]

Men jeg dømmer ikke noen som legger ut slike bilder, og jeg syns det er FANTASTISK at man er fornøyde med kroppen sin!!!! [:D]

Flott venninne du har (med en driit kuul tattoo - sånn skal jeg ha[8D]).....fin kropp.
Ikke smakløst, men heller ikke min type kunst, så jeg kan ikke si jeg synes det er vakkert kunstmessig....Skjønte du hva jeg mente[8|]
Jeg synes det er mer spennende med tonene - lys og skyggene i fotografiene dine.....ikke selve objektet[:)]

ORIGINAL: Reinbue

enig med deg! Jeg syns det er fint å se ordentlig kvinnekropper, og ikke bare de halvnakne jentene vi ser i manneblader, som er redigert så det jomer etter! Jeg liker aktbilder, for de fremstiller kvinnekroppen slik den er. Realistisk og på en fin måte.

hjertelig takk:) er det jeg også vil formidle:) akt er vakkert. men er en hårfin line mellom vakkert og sleesy. man må passe på lyssetting toner å komposisjon. vi kvinner har en vakker kropp:) alle kvinner!

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: Buble

Flott venninne du har (med en driit kuul tattoo - sånn skal jeg ha[8D]).....fin kropp.
Ikke smakløst, men heller ikke min type kunst, så jeg kan ikke si jeg synes det er vakkert kunstmessig....Skjønte du hva jeg mente[8|]
Jeg synes det er mer spennende med tonene - lys og skyggene i fotografiene dine.....ikke selve objektet[:)]

[:D]jeg skjønner godt hva du mener:) takk for det :))ja tatooen hennes er ørkenblomster forde hun er magedanser:)

Jeg syns det er fine bilder! Begrepet kunst blir for høyt oppe for meg (for egentlig så er vel alt kunst, selv tegningene til toåringen! [8D]), men jeg syns ikke det er smakløst.

For min del så hadde jeg ikke lagt "nakenbilder" ut på nett og heller ikke slike bilder av meg selv i noen magasiner. Det har nok mest med barna og arbeidsgiver å gjøre! [;)]

Men jeg dømmer ikke noen som legger ut slike bilder, og jeg syns det er FANTASTISK at man er fornøyde med kroppen sin!!!! [:D]

takk skal du ha:) nei selvfølgelig ikke,men disse bildene dukker jo ikke opp om potensiel arbeidsgiver goodler navnet akuratt de er jo på en skjermet hjemmeside med sperre på:) skjønner hva du mener,og bildene mine av meg selv totalt toppløs kommer ikke å ligge ut selv på den hjemmesiden i all evighet heller[:D][;)]

Syns du tar flotte bilder!!! Og syns det er fint å se på slike aktbilder av naturlige kropper. Men for meg er det ikke kunst....men det er det jo ikke jeg som skal avgjøre da.... Liker bedre de fine bildene du har lagt ut av barn, der du har farge på bare noen detaljer, de er kjempefine!

ORIGINAL: tingeling1

Syns du tar flotte bilder!!! Og syns det er fint å se på slike aktbilder av naturlige kropper. Men for meg er det ikke kunst....men det er det jo ikke jeg som skal avgjøre da.... Liker bedre de fine bildene du har lagt ut av barn, der du har farge på bare noen detaljer, de er kjempefine!

ok,glemm kunst da[;)] poenget var at jeg ikke synes bildene er smakløse og noe å skjemmes over[:D] hva er kunst for deg da? bildekunst?:) tusen takk:) elsker ta barnebilder,inspireres av loretta lux

ORIGINAL: Tryll

takk skal du ha:) nei selvfølgelig ikke,men disse bildene dukker jo ikke opp om potensiel arbeidsgiver goodler navnet akuratt de er jo på en skjermet hjemmeside med sperre på:) skjønner hva du mener,og bildene mine av meg selv totalt toppløs kommer ikke å ligge ut selv på den hjemmesiden i all evighet heller[:D][;)]

Jeg tenker ikke på deg spesielt (selv om det kanskje burde det), men jeg har flere jeg kjenner som har lagt ut slike bilder på profilen sin på FB. Da er det veldig lett både å få bildene kopiert og at "alle" får se de! Så lenge man tar sine forhåndsregler (som du gjør), så ser jeg ikke problemet! [:)]

Syns det var utrolig fine bilder!!
Kvinnekroppen er jo fantastisk, og et "kunstverk" i seg selv syns da jeg [:)]

ORIGINAL: tingeling1

ok,glemm kunst da[;)] poenget var at jeg ikke synes bildene er smakløse og noe å skjemmes over[:D] hva er kunst for deg da? bildekunst?:) tusen takk:) elsker ta barnebilder,inspireres av loretta lux

Bildene er absolutt ikke noe å skjemmes over nei!!! Veldig fine altås, og jeg syns det er spennende å se på pupper, hehe. Nakenbilder kan godt være kunst, men ser for meg annerledes poseringer, litt mer "mystiske" bilder, ikke så mye fokus på ansiktet til den som eier puppene.... Er interessert i kunst av alle slag egentlig [:)]

Jeg tenker ikke på deg spesielt (selv om det kanskje burde det), men jeg har flere jeg kjenner som har lagt ut slike bilder på profilen sin på FB. Da er det veldig lett både å få bildene kopiert og at "alle" får se de! Så lenge man tar sine forhåndsregler (som du gjør), så ser jeg ikke problemet! [:)]

huff! facebook ja! [&:] der legger folk ut mye rart jammen [:D][X(]

slettes ikke kunst for min del... og som sagt, syns ikke slike bilder har noe på nett å gjøre... ei her hos oss mistet jobben grunna slike bilder, og ei aen fikk ikke jobben. Tror vi hadde mistet mangen kunder visst de som klippet kundene lå nakne ute på nett.... kvinnene hadde kanskje ikke blitt så glade i om mannen gikk til den frisøren og kvinnen ville kanskje ikke hatt en slik "tøs" (ikke at jeg kaller deg tøs, tenker bare på tankegangen til engammel tante) til å klippe seg....
folk glemmer aldri slike bilder uansett, de kommer alltid til å tenke på "hun som la ut de naken bildene på nett", og visst dette ikke får konsekvenser for barna til folk som legger ut slikt, så er de MEGET heldige, for en 10 åring, vet veldig godt hva internett, pupper og slikt er. Og jeg vil aldri utsette mitt barn for å få slengt noe i trynet.
Du kan forsvare deg i det vide og det breie over hvor godt sikra disse bildene dine er osv... men nå har du allerede lagt de ut her på bv, også de toppløse, hva vet du om at ikke noen allerede har kopiert de og lagt de ut på en annen side? du skrev jo i forrige tråden din at det var bare å lage seg en fake profil, så kunne en se bildene.... jah, da kan jo alle andre og gjøre det da?? er noe havna på nett, så er d der, uansett hvor "trygt" en tror d er...

mulig du syns jeg er skikkelig prippen drittkjærring mot deg nå, men du ba om meniniger....
syns du har tatt masse flotte bilder jeg, blandt annet av barna, naturen, spes eit veldig flott av en elv/foss... mystisk fint bilde, men noe er for å deles, andre ting er for å ha hjemme i nattbordskuffen.

ang de bildene som ligger ute nå, så er d laaangt fra kunst, det må vere litt mer kreativt enn en tatoo og en hånd over hode for å kalles aktkunst. Har selv gått skole og vert i både frankrike og italia på studieturer, og har sett masse akt, tilogmed seksuell kunst som er vakker. Så jeg er absolutt open for det, men dette var for meg ikke kunst. Var helt vanlige bilder.

Back
Topp