slettes ikke kunst for min del... og som sagt, syns ikke slike bilder har noe på nett å gjøre... ei her hos oss mistet jobben grunna slike bilder, og ei aen fikk ikke jobben. Tror vi hadde mistet mangen kunder visst de som klippet kundene lå nakne ute på nett.... kvinnene hadde kanskje ikke blitt så glade i om mannen gikk til den frisøren og kvinnen ville kanskje ikke hatt en slik "tøs" (ikke at jeg kaller deg tøs, tenker bare på tankegangen til engammel tante) til å klippe seg....
folk glemmer aldri slike bilder uansett, de kommer alltid til å tenke på "hun som la ut de naken bildene på nett", og visst dette ikke får konsekvenser for barna til folk som legger ut slikt, så er de MEGET heldige, for en 10 åring, vet veldig godt hva internett, pupper og slikt er. Og jeg vil aldri utsette mitt barn for å få slengt noe i trynet.
Du kan forsvare deg i det vide og det breie over hvor godt sikra disse bildene dine er osv... men nå har du allerede lagt de ut her på bv, også de toppløse, hva vet du om at ikke noen allerede har kopiert de og lagt de ut på en annen side? du skrev jo i forrige tråden din at det var bare å lage seg en fake profil, så kunne en se bildene.... jah, da kan jo alle andre og gjøre det da?? er noe havna på nett, så er d der, uansett hvor "trygt" en tror d er...
mulig du syns jeg er skikkelig prippen drittkjærring mot deg nå, men du ba om meniniger....
syns du har tatt masse flotte bilder jeg, blandt annet av barna, naturen, spes eit veldig flott av en elv/foss... mystisk fint bilde, men noe er for å deles, andre ting er for å ha hjemme i nattbordskuffen.
ang de bildene som ligger ute nå, så er d laaangt fra kunst, det må vere litt mer kreativt enn en tatoo og en hånd over hode for å kalles aktkunst. Har selv gått skole og vert i både frankrike og italia på studieturer, og har sett masse akt, tilogmed seksuell kunst som er vakker. Så jeg er absolutt open for det, men dette var for meg ikke kunst. Var helt vanlige bilder.