Smaken endret seg?!

Smule3

Betatt av forumet
Sett det har vært diskutert om man er spesielt fysen på noe eller om smaken har forandret seg, og jeg har tenkt at sånn har ikke jeg det....helt til nå!
Gleder meg til fredagstacon, og gjett om jeg blir skuffa når jeg merker at tacokjøttet nesten ikke smaker noe!! Kjempe nedtur :( Blæ!

Jeg er til vanlig veldig glad i fisk, spesielt laks/ørret og makrell i tomat til lunsj :p
Men nå blir jeg uggen bare av tanken på fisk! Fikk faktisk noen kommentarer i lunsjen på jobb i går, hadde ikke makrell i tomat på knekkebrød for første gang på leeenge ;)

Kom litt overraskene på meg, men det er jo egentlig greit, da spiste jeg ikke så mye ;) Men jeg har ikke begynt å bli kvalm av noe ennå..
I påsken kommer jeg til å slite med å holde på hemmeligheten forresten, da skal vi på hytta. Vi pleier alltid å kose oss med spekemat med vennepar og litt vin. Tror jeg må prøve å få en tidlig ul før den tid, så vi kan være sikre på at det er et lite hjerte som slår.

Klarer heller ikke tanken på fisk! Huff, så tragisk! Fortsatt smaker kaffe ok, men det er en smak som har endret seg de to foregående svsk, så venter egentlig bare på det.

Føler ikke jeg liker noen ting lengre, har kanskje sånn 5 mavarer jeg klarer å spise :P Har fått en forferdelig fobi mot løk, er så ekkelt, brekker meg bare av tanken! Men kan spise alt av frukt da, er bare så deilig med noe friskt, så spiser ganske mye av det :)

Smaker ikke så mye for tiden egentlig. Ikke lukter jeg noe heller :p flere som har "mistet snak" og lukt? :p

Back
Topp