Smøring

Jeg kjøpte en tummy rub fra mammamio elns, men husker nesten aldri bruke den :p tror ikke det kan forhindres med kremer uansett.

Använder bara vanlig hudlotion, så huden inte blir torr. Men det har jag alltid gjort.

Smører meg ikke noe spesielt, gikk nesten 2 uker over med storesøster og ikke tegn til noen strekkmerker,håper jeg slipper denne gangen også, skal også sies at jeg hadde gigantisk mage sist,mye større enn gjennomsnittet, har ingen tro på krever mot strekkmerker heller kun for velvære.

Better safe than sorry sier eg :-) fikk masse strekkmerker sist, smører med dr greve sin.

ImageUploadedByBV Forum1446143517.957893.jpg
Jeg smører med denne..
Fikk anbefalt den av ei venninne.
Om det hjelper vet jeg ikke. Tror det kommer veldig ann på hvordan hud en har. Men da har jeg iallefall prøvd ;-)
Men er jo hyggelig å massere babymagen <3

Om du får strekkmerker avhenger av ditt DNA. Dette er noe som oppstår i lærhuden og kan ikke behandles fra utsiden med kremer.

Smører med helt vanlig fuktighetskrem fra apoteket. Men hun på apoteket anbefalte å smøre med olje for å gi mest fukt til huden

Nei. Gjorde det sist(Vichy sin) funket greit, men strekkmerkene kom uansett to uker før gutten kom:-P så ser ikke noe vits i å gjøre det denne gangen.

Back
Topp