Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mokkenikke88
Jeg smører med vanlig fuktighets krem eller baby olje hver gang jeg dusjer...
Men er ganske sikker på at smøring hjelper lite, enten får du det, eller så får du det ikke...
ofte er det arvelig, så har din mor masse er det større kjangs for at du får det også[:'(]
Hadde en vennine som brukte maaaange tusen på kremer gjennom hele graviditeten og hun er full i strekkmerker...
Jeg har ingen fra sist, og håper og tror jeg slipper unna det denne ganger også, hvis ikke jeg blir kjempe stor[8D]
Mamma har heller ingen strekkmerker etter 4 barn..
ORIGINAL: *englefjes*
ORIGINAL: mokkenikke88
Jeg smører med vanlig fuktighets krem eller baby olje hver gang jeg dusjer...
Men er ganske sikker på at smøring hjelper lite, enten får du det, eller så får du det ikke...
ofte er det arvelig, så har din mor masse er det større kjangs for at du får det også[:'(]
Hadde en vennine som brukte maaaange tusen på kremer gjennom hele graviditeten og hun er full i strekkmerker...
Jeg har ingen fra sist, og håper og tror jeg slipper unna det denne ganger også, hvis ikke jeg blir kjempe stor[8D]
Mamma har heller ingen strekkmerker etter 4 barn..
Arvelighet satser jeg på også [:)]
Mamma har fått fire barn og har ingen strekkmerker.Fikk ingen sist jeg heller,men smører meg uansett jeg.
Det er jo uansett godt for huden [:)]