Nei, fikk en fancy olje i gave. Den skulle vær så bra mot strekkmerker
men jeg har hatt strekkmerker på magen siden tenårene. Så hva gjør vel noen til. Fikk ingen sist og ikke fått noen nye enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tom for denne, så bruker en annen olje (massasje olje) jeg hadde liggende hjemme. Men syns ikke den er like bra (har begynt å klø litt og føler at den ikke fukter like mye) så må komme meg på apoteket og kjøpe ny av weleda sin. Jeg har smurt meg så og si daglig siden ca uke 13jeg har smurt meg hver morgen og kveld på mage og pupper nå i ca 3 måneder. bruker weleda sin stretch mark massage oilkrysser fingrene for at jeg slipper strekkmerker!
Smurte magen i forrige svangerskap, mest fordi det klødde etterhvert som huden ble strukket og det føltes godt å smøre før jeg la meg. Brukte en bodylotion med sheasmør fra L'occitane en Provence. Fikk ingen strekkmerker, men man vet jo ikke om jeg hadde fått det uansett ...
Er jo lov å drømme daElsker at du sier det sånn, jeg vrir meg litt når folk sier "jeg smurte med ditten og datten, og det funket, for jeg fikk ingen strekkmerker".![]()