Smører dere magen?

Ja, det er veldig kos når han tar seg tiden til det :)

Hehe, rart med det. Eg føler at magen kommer til å eksplodere om den vokser noe mer nå! :p

Føler det samme og magen er allerede litt i veien! :p hehe

Jeg har smurt 2 ganger om dagen med Burts bees belly butter,
Uke 39 nå.. Og heldigvis ingen strekkmerker foreløpig ☺️ Håper jeg slipper unna, er nok mye genetisk ja.. Men skader jo ikke å smøre seg inn, hjelper jo mot kløen også

Smører med tykk krem (belly butter) etter dusj og når jeg klør.

Smører med fuktighetskrem og innimellom olje, men må kjøpe meg ny. Jeg kunne gjort det oftere, da jeg nå bare gjør det ca annenhver dag. Sist smurte jeg inn med olje 3 ganger om dagen, og jeg har troa på at det funker!

Noen som har kjøpt kokosnøtt olje? Isåfall hvor? Har vært innom to ulike apotek, men de hadde ikke..:( vil prøve den og ikke krem :)

Jeg smører med en stift fra bodyshop :) brukte den sist og, og er veldig fornøyd :)

Smører med Burt's Bees - Mama Bee olje, morgen og kveld, for å lindre kløen og for kosens skyld. :happy:

Vi smører litt med bodybutter innimellom når jeg føler magen er litt tørr. :)
Vi pleier å ha en liten seremoni ved leggetid med det der innimellom. Jeg spør mannen om han vil "smøre oss" (som i jeg og mini).
Så smører han oss med bodybutter, også er premien til slutt at han får lov å smøre puppene også med kremen. Haha..
Lønn for strevet liksom :p

Neida, joda, neida. Han hadde gjort det uansett altså. Men jeg synes hele greia er litt morsom og søt :p

Vi smører litt med bodybutter innimellom når jeg føler magen er litt tørr. :)
Vi pleier å ha en liten seremoni ved leggetid med det der innimellom. Jeg spør mannen om han vil "smøre oss" (som i jeg og mini).
Så smører han oss med bodybutter, også er premien til slutt at han får lov å smøre puppene også med kremen. Haha..
Lønn for strevet liksom :p

Neida, joda, neida. Han hadde gjort det uansett altså. Men jeg synes hele greia er litt morsom og søt :p
Ahahaha :D viss jeg sier det til mannen så får jeg garantert smurt magen!;) de er ganske enkle disse mennene, og det er litt bra igrunn :P

Ja!hver kveld!

Smører hver gang jeg har dusja. Annenhver dag da altså. Men smører ellers om jeg husker på det. :) Var mye mer nøye på det sist. Da var det morgen og kveld. ;p

Smøre magen morgen og kveld:) detta for velværa og ihåp om å ikkje få strekkmerke sjølv om eg veit at krem ikkje e påvist Å hjelpa mot strekkmerke:p

Jeg har kjøpt inn, men er elendig dårlig på å huske det. Og husker det vel enda mindre mår jeg har lest en gang at det ikke har så mye betydning. Smører om jeg klør skikkelig... ;)

Smører etter dusjing om morran. Burde kanskje også smøre om kvelden?! Bruker en mammaolje som jeg kjøpte i Tyskland. Den funker bedre enn den jeg hadde sist.

Back
Topp