Smører dere magen?

Bicka

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Smører dere magen med krem/olje?
Hvis ja, ofte?

Selv har jeg en olje som jeg smører meg med - men kanskje ikke så ofte som jeg burde!

Ikke annet enn med bodylotion etter dusj, som jeg gjør enten jeg er preggis eller ei :)

Magen har jeg aldri vært så flink til å huske å smøre - nå er det litt kos :-)

Hvor mye det hjelper aner jeg ikke - synes det er litt kos nå som magen er litt stor :-)

Det er eg enig i, kjekjest er når mannen gjør det ;) Også lindrer det litt på kløen når magen vokser som mest :) Men at det hjelper mot strekkmerker er bare oppskrytt

Offf nei, burde kanskje gjort det...

Var en som gav meg massasje som var veldig på at jeg måtte smøre meg 2 ganger om dagen med olje - skal ikke si jeg husker det hver dag.. Vet ikke om det hjelper - er litt kos å smøre inn magen da :-)

Det er eg enig i, kjekjest er når mannen gjør det ;) Også lindrer det litt på kløen når magen vokser som mest :) Men at det hjelper mot strekkmerker er bare oppskrytt

Maser på mannen at han skal gjøre det :-)
Smører inn for kosen og kløen (utrolig å tenke at magen skal bli enda større), ikke pga strekkmerker (tror ikke det er til å unngå).

Nei, bare gjort det et par ganger for å lindre kløe. Å smøre med ditt og datt har ingen effekt på strekkmerker. Det er styrt av gener og påvirked også av alder. Smurte 0 ganger med første barn og fikk 0 strekkmerker så har vel gode gener

Maser på mannen at han skal gjøre det :-)
Smører inn for kosen og kløen (utrolig å tenke at magen skal bli enda større), ikke pga strekkmerker (tror ikke det er til å unngå).

Ja, det er veldig kos når han tar seg tiden til det :)

Hehe, rart med det. Eg føler at magen kommer til å eksplodere om den vokser noe mer nå! :p

Smører når den føles tørr og kløete. Ikke nødvendigvis hver dag.

Smører bare med vanlig krem hver kveld. Kjenner det begynner å strekke litt-noe som forteller meg at jeg har vokst forbi meg selv da jeg gikk med storebror.

Nja... Ikke mer enn til vanlig. Satser på gode gener når det kommer til strekkmerker, og smører kroppen når den er tørr. ;)

Var veldig flink i starten :-P Men nå er det kanskje 3 ganger i uka bare. Smører med Alpha E-Factor(serum) og Propolis. Får babyhud ♡♡♡

Er fryktelig dårlig til det. Smører om det klør. Har ikke vært flink til dette i de to andre svangerskapene heller, men har ikke et eneste dtrekkmerke på magen.

Jeg har egentlig null tro på at noe kan smøres på for å unngå strekkmerker... Smørte som en gal sist og fikk likevel noen få på magen.. De er jo "dype" så lrem kan nok ikke forhindre det... Nå smører jeg med jordbær bodybutter kunn for å ikke være tørr i huden :) smører hele kroppen etter dusj :)

Back
Topp