Smører dere magen?

Nå kom jeg jommen meg på at jeg kjøpte meg en krem på apoteket for et par uker siden :D Hadde glemt den. Men smører meg med vanlig body lotion til daglig, men kanskje jeg skal finne frem denne nye jeg kjøpte :)

Jeg smører magen x1 pr dag:)

Smurte magen sist, men så dukket det opp strekkmerker på slutten uansett! Ikke mye,
Men fikk da noen! :/ men de plager meg ikke på noen måte! Tenker heller at jeg har fått verdens fineste gave ut av de merkene :)

Jeg smurte med en av apotekets anbefalte strekkmerke-krem som en gal i første svangerskap, fikk noe strekkmerker. Smurte kun ved behov når det strammet og føltes tørt andre svangerskap, ikke et eneste nytt strekkmerke. Smør ved behov sier nå jeg. .:)

Ja smører jevnlig med økologisk dødehavs bodylotion. Vet ikke om det har noe effekt enda da, men det er ihvertfall ikke skadelige kjemikalier, I hope. :-P

Hører det er mange forskjellige erfaringer! Jeg vet heller ikke om jeg tror at det hjelper, men fikk hvertfall ingen sist (og magen var virkelig diger!), så tenker at jeg fortsetter denne gangen :) Den fra Bodyshop er jo ikke dyr heller i forhold til mange andre. På slutten går det jo nesten boks for å dekke magen liksom ;D hahaha.

Men som noen av dere også sier, så er det uansett fint å myke opp huden og slippe tørr hud & kløe.

1f63b4df53081eca719947c427cdd249

Elsker denne! Demper kløen, fin konsistens, bevarer huden myk og smidig, lett å smøre.

Smører morgen og kveld og når det klør..
Om den har gjort at jeg ikke har fått strekkmerker vet jeg ikke. Står bakpå at å smøre i ca fire mnd etter fødsel vil hjelpe huden når den krymper seg tilbake. .

Jeg var veldig nøye med å smøre sist gang, men jeg fikk likevel masse strekkmerker.. Så denne gangen tenker jeg at jeg får smøre ved behov, men gidder ikke å være like fanatisk som sist ;)

1f63b4df53081eca719947c427cdd249

Elsker denne! Demper kløen, fin konsistens, bevarer huden myk og smidig, lett å smøre.

Smører morgen og kveld og når det klør..
Om den har gjort at jeg ikke har fått strekkmerker vet jeg ikke. Står bakpå at å smøre i ca fire mnd etter fødsel vil hjelpe huden når den krymper seg tilbake. .
Hvor kjøpte du sprayen? Og hva dufter den? :-)

Det er en pumpe på toppen. Lukter ikke så mye egentlig..
Kjøpt på Beths beauty i Oslo. Tror den finnes på nett også =)

Back
Topp