Smøre smøre.... Hjelper det, eller bare tull?

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Sist svangeskap huska eg at eg smurte magen med ein "stift" fra bodyshop, samt fuktighetskrem kvar kveld. La på meg 20 kg og ingen ( INGEN!) strekkmerker i det heile tatt! Men huska det va mye diskusjon rundt at dette med smøring ikkje har noko effekt...
Kva erfarningar har de rundt dette?
Har du tenkt å smøre magen?
Er det andre produkt som er like gode som "stiften" fra bodyshop?

Har hørt masse tips om dette, så hos mange må det ha virket siden de kommer med tipsene og sier det funket hos dem :) Skader vel ikke å prøve ;) Jeg gjorde ikke det, og har masse strekkmerker. Siden det er tredjemann nå føler jeg det ikke er noe vits i d denne gang.

Hørt også at hvis man smører krem/olje rundt åpningen så minsker man risken for rift

Jeg smurte som en helt helt fra to streker, og helt strekkmerkefri frem til dagen ETTER fødsel!!! Haha

Jeg smurte ikke og fikk ikke strekkmerker. :)

jeg smurte som bare det, men magen er helt grusom :P

Spennade å høre andre erfaringer... Lure på om eg hive meg på smøre denne gangen og.. Om ikkje anna så e det koselig å smøre inn magen... hehe.. og så e det jo lov å håpe at ein slepp unna denne gongen og!

Det har ingene ffekt pås trekkmerker og smøre. Det er underhuden som sprekekr og kremen når ikke helt inn dit. Det som kan være fint med smøringen er at du kan unngå endel kløe når huden strekekr seg :)

Hva brukte vi jordnøttolje til igjen? husker jeg kjøpte det.. må ha hvert magen vel :P

Har ikke tura på smøring å strekkmerker forresten men at kroppen trenger fuktighet er no annet :D

Jammen jeg spurte meg kkke nedi sør så det bar veldig rart!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sånn jeg har forstått det brukes gjerne jordnøttolje til å massere mellomkjøttet (nice ord ikke sant? :P), for å forebygge revning...men den kan kanskje brukes til andre steder også?

Back
Topp