Småttiser?

Sharon

Elsker forumet
Lurer på hvor mange april snupper som har fått, skal ha eller prøver nå jeg.

Har lyst på omtrent 3 år mellom de to :)
Så må bare bli ferdig med utdannelse og få meg en jobb først...

Annet.  Jeg har fått alle barna jeg skal ha.

er gravid men har ikke akkurat funnet det ut, det er ca 2 mnd siden vi fant ut det..... er bare 15 uker så er ikke mot slutten heller da.......men jeg tok den er gravid og akkut\art funnet ut siden den er nærmere sannheten enn de andre....

Ønsker en 2011/2012 baby jeg[:)]  Blir prøvere fra januar,så om spira sitter på en av de første mnd så blir det 2011,eller så kommer den forhåpentligvis i lløpet av 2012. Brukte laaang tid sist så er forberedt på endel venting neste gang også.

Vi jobber med saken, men det går treeeegt[:(]
Håper kroppen har funnet tilbake til normal rytme innen jul, slik at vi kan ha noe håp.. Nå er nemlig el ikke-eksisterende!![:@]

vi ønsker oss en 2012 baby....

men, forskjell på å ønske seg, og hva som blir virkelighet :)

Valgte "er ikke gravid og ikke skal jeg bli det med det første heller", men kunne sikkert valgt annet og.
Vi har litt lysst på 3 barn, men er veldig usikre. Men da blir det i tilfelle ikke før om noen år, kankskje når ungene er i skolealder, tiden vil se[;)]
Må innrømme at jeg føler meg ikke helt ferdig da[;)]

ORIGINAL: heart86

Gravid, og nærmer seg slutten[:)]

samme her..wæææææææ[X(][8D]

jeg er Keiko igjen og går mot slutten[8D]

Akkurat fått og nå er det the end of this road
Kunne sikkert fått mange til men de skal følges opp også

Valgte "annet"

Har 2006-snuppe og 2009-snupp, og er ferdig med det :)

Ikke flere barn på oss, bare kose oss i mange år fremover med de to vi har [:D]

ikke er jeg gravid, og skal ikke bli det med det første!! Må få meg en fulltidjobb og jobbe der en stund før vi vurderer flere :)

ORIGINAL: Trine83

Valgte "er ikke gravid og ikke skal jeg bli det med det første heller", men kunne sikkert valgt annet og.
Vi har litt lysst på 3 barn, men er veldig usikre. Men da blir det i tilfelle ikke før om noen år, kankskje når ungene er i skolealder, tiden vil se[;)]
Må innrømme at jeg føler meg ikke helt ferdig da[;)]

Samme her også.

Hadde lyst på 2011 barn men har utsatt det et år, vil at Martin skal være nærmere 3 før vi får nestemann blir så mye enklere da [:D]

ORIGINAL: Alpha

Annet.  Jeg har fått alle barna jeg skal ha.

amen for den[:D]

Back
Topp