Småspising

Sizzi

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg kjenner at jeg trenger å pakke noe i munnen nesten hele tiden for å ikke bli uggen. Blir enormt fort sulten, og det kjennes det ut som jeg ikke har spist siden forrige år, hver gang!:hilarious:
Noen anbefalinger på hva som er kjekt å pakke i trangen, som gjerne er litt sunt?:nailbiting:
er ikke noe sylfide fra før av, så kjenner jo at jeg kommer til å rulle inn på fødestua om dette fortsetter
MÅ jo være flere som har det slik??:anyone
 
Hei. Eg har det og sånn. Har ingen tips, for er like rådvill som deg - følger litt med innpå her og håper på mange gode tips :)
 
Jeg har funnet å spise gulrøtter som jeg dipper i holiday dip hjelper veldig når jeg vil småspise uten å være for redd for kaloriene.
Og ritz kjeks med hvitost hjelper litt også om jeg er småuggen. Men det bør man jo ikke spise alt for mye av om man er redd for kaloriene.
Og frukt, som epler eller druer
 
Gulrøtter, nøtter, oppskåret eple og fullkornskavring med smør funker bra her. Blir en del usunt her også da, men noe er sunt :joyful:
 
Jeg kjenner at jeg trenger å pakke noe i munnen nesten hele tiden for å ikke bli uggen. Blir enormt fort sulten, og det kjennes det ut som jeg ikke har spist siden forrige år, hver gang!:hilarious:
Noen anbefalinger på hva som er kjekt å pakke i trangen, som gjerne er litt sunt?:nailbiting:
er ikke noe sylfide fra før av, så kjenner jo at jeg kommer til å rulle inn på fødestua om dette fortsetter
MÅ jo være flere som har det slik??:anyone

  • grønnsaker og dipp
  • Lage ekstra store middager så man får rester
  • Ostesmørbrød
  • Polarbrød
  • Druer i frysen er digg snack
  • Ritz-kjeks med smøreost
  • Lage porsjoner med oppskåret kylling + pasta. Legg til litt diverse salat når du får lyst på noe (kyllingsalat. Samme går med andre type salater).
  • Pytt i panne og egg
  • Lag deg omelett eller eggerøre på brødskive
  • Lag pizzasnurrer eller horn du fryser ned og tar i mikroen.
  • Unn deg morgenlevering <3 Der får man enormt mye digg man også har utover dagen, om du bestiller en type pakke for eksempel
 
Sånne grove knekkebrød som er lagd av frø og som er med forskjellige smaker syns jeg funker ganske bra. Den med urter og havsalt er veeeldig god :) ellers er jo nøtter sunt og kjapt. Frukt som er nevnt av andre her. Avokado med salt og pepper på, kan både legges på brødskive og knekkebrød, eller spises med skje :D hjemmelaga smoothie uten juice, evt fryse ned til is.
Og den sulten kommer fort altså! Og da må man ha noe MED EN GANG:p
 
Nøtter er jo veldig sunt, men dessverre veldig kaloririkt dersom man passer kaloriene.. Riskaker kan kanskje funke? :) jeg er så tidlig at jeg ikke er kommet dit enda, spent på hvordan det blir!!
 
Hos meg funker knekkebrød med nøtter, frø, salt, med litt smør og ost på. Grønne druer og gulerøtter funker også. Noen ganger små tomater..
 
Frossen mango og frosne bringebær er kjempe godt! Gresk yoghurt med div bær og frukt hjelper også meg:) Skyr luftig er også kjempe gode og lave på kaloriinnhold.
 
Nøtter er jo veldig sunt, men dessverre veldig kaloririkt dersom man passer kaloriene.. Riskaker kan kanskje funke? :) jeg er så tidlig at jeg ikke er kommet dit enda, spent på hvordan det blir!!

riskaker var et godt tips - takk :D
 
Sånne grove knekkebrød som er lagd av frø og som er med forskjellige smaker syns jeg funker ganske bra. Den med urter og havsalt er veeeldig god :) ellers er jo nøtter sunt og kjapt. Frukt som er nevnt av andre her. Avokado med salt og pepper på, kan både legges på brødskive og knekkebrød, eller spises med skje :D hjemmelaga smoothie uten juice, evt fryse ned til is.
Og den sulten kommer fort altså! Og da må man ha noe MED EN GANG:p

ja helt sykt, man føler seg helt utsultet :laughing002
 
Grønne epler i kjøleskapet - synes det er deilig når jeg er uggen og MÅ ha noe!
 
Kjenner meg igjen. Men blir ofte kvalm av tanken på mat, men uten mat blir det jo enda verre. Spist en del ritz uten noen ting på, cherrytomater de dagene det går, ellers funker også speltbrød med leverpostei for meg.
 
Back
Topp