Småsøsken?

Mamma842

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å tenke på ny baby?

Vi (jeg) leker med tanken, men tror vi venter litt til.. ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja.. Men sambo vil ikke ha flere. Jeg har sagt til meg selv at Mina er nok. Men nå veit jeg sannelig ikke.

Vi har to og tror det holder massevis. Jeg er sliten jeg, hehe. Det er utrolig koselig med to, men uansett hvor mange barn du har, så skal de følges opp, både økonomisk, fysisk og psykisk. Så selv om jeg ikke utelukker en evt tredjemann og atpåklatt, så føler både mannen og jeg oss rimelig heldig og ferdige med de to vi har :)

Jeg vil gjerne ha en til, bare ikke rikig enda :) Så har ikke begynt å tenke på ny baby enda ;)

Err'u gæær'n?? Kommer det flere her må det være når tvillingene har begynt på skolen, og da håper jeg fornuften min har kommet med årene. :p

Har tenkt på det, men må ha jobb først, og vil gjerne ha kjøpt hus og før vi blir fire. Tenker kanskje når B er 2 1/2 til 3 år :)

Ferdige her :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ferdig her!:) En er nok for oss:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ferdig her også :) ser at lille forguder storesøsken , og er glad vi har flere. Men tre er nok :) hadde jeg vunnet i Lotto og ikke behøvd å jobbe så ville jeg hatt flere ;)

Her er det stopp! Får heller kose med andres babyer ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Er dere flyttet nå? :)
Nei, vi flytter siste helgen i mai :) Da er vi begge ferdige med skole. Nå har begge fått seg jobb, og barnehageplass er i boks, så ting ser veldig bra ut!
Så håper på at nr 2 ikke er så langt unna ;-)

Vi skal nok ha en til etter hvert. Men jeg er nødt til å få opp inntekta mi på noe vis, og vesla bli litt større :) sjøl om hu i samboerens øyne er enebarn rett som det er ;) :p

Vi er nok ferdige. Har to skjønne små og skal ha tid og energi til å følge de opp på skole og fritidsaktiviteter etterhvert. Hadde vi hatt besteforeldre i samme by, er det mulig vi hadde prøvd på en til :)

Back
Topp