smånervøs for...

S

Sukkerungen

Guest
Da har jeg fått time hos legen på Fredag, dama på telefonen sa de har UL apparat der <3 er 7+1 da å kjenner jeg har litt nerver. For noen mndr siden hadde jeg en MA ca rundt de tider. Redd for å komme dit å se et hjerte som ikke slår.
Men sjansene er vel ikke veldig store for det.

Det er vel sånn at 7+1 så ser man godt hjerteaktivitet?
 
Vet åssen du har det, jeg har time i morgen (7+3). Er veldig nervøs for at det ikke skal være noe inni der. Tror man skal se hjerteaktivitet tydelig, tidligste jeg har hatt UL før var uke 8, og da så jeg en veldig aktiv krabat med tydelig hode og kropp+ bittesmå armer og ben:)
 
Vet åssen du har det, jeg har time i morgen (7+3). Er veldig nervøs for at det ikke skal være noe inni der. Tror man skal se hjerteaktivitet tydelig, tidligste jeg har hatt UL før var uke 8, og da så jeg en veldig aktiv krabat med tydelig hode og kropp+ bittesmå armer og ben:)

Da ønsker jeg deg lykke til i morgen =) Hehe jeg tenker å at jeg er redd for at det ikke skal være noe der. skal ikke være lett å være nygravid :p
 
Når fosteret er ca 22-25 dager, kan man se hjertet. Altså I graviduke 5 + :) Heldig du er som kan få ul hos legen :) Jeg skal også til legen på fredag, men må vente på time på sykehuset for ul :)
 
Når fosteret er ca 22-25 dager, kan man se hjertet. Altså I graviduke 5 + :) Heldig du er som kan få ul hos legen :) Jeg skal også til legen på fredag, men må vente på time på sykehuset for ul :)

Ja veldig heldig :) visste ikke at hun hadde det, akkurat byttet fastlege så det var veldig positivt <3 håper du ikke må vente så lenge på ul du heller :) tusen takk for svar
 
Ja veldig heldig :) visste ikke at hun hadde det, akkurat byttet fastlege så det var veldig positivt <3 håper du ikke må vente så lenge på ul du heller :) tusen takk for svar

Håper på time fort jeg å Har krav på det, å med verdens beste lege så fikser nok hun det ;) Lykke til på fredag <3
 
Back
Topp