Smålandsvilla

Ida82

Forumet er livet
Så det var ei som hadde kjøpt hus derfra. Er det flere?

Fornøyd? Ble det rimligere tror dere??

dyttings

lurer jeg også på![8D]

Vi har smålandsvilla[:)] Vi er veldig fornøyd med huset. Særlig nå på vinteren også ikke fyra med ved 1 gang i år. Om det lønner seg spørs jo på hva du sammenligner med da. Vi betalte en sum for tomt,grunnmur,hus m/endel tilvalg. Da har vi ordnet vegger, belistning og fliser på badet selv + uinnredet 2 etage. 

ORIGINAL: Gull bolla

Vi har smålandsvilla[:)] Vi er veldig fornøyd med huset. Særlig nå på vinteren også ikke fyra med ved 1 gang i år. Om det lønner seg spørs jo på hva du sammenligner med da. Vi betalte en sum for tomt,grunnmur,hus m/endel tilvalg. Da har vi ordnet vegger, belistning og fliser på badet selv + uinnredet 2 etage. 

Kan signere deg på alt[:)]
Vi er egentlig veldig fornøyde, klart vi har hatt litt små rusk med huset, men de ordner opp fort.

Jeg aner i grunn ikke hva jeg skal sammenligne med. Men har hørt mange si at det ender på ganske så mye mer enn hva de trodde huset kom på (mtp endringer og slikt, valgfritt da). At huset kommer på over 2 mill som regel. Hva kom deres på i forhold? Og kan jeg spørre hvilket hus dere valgte?? Og er det noe dere ville endret på nå i ettertid?

Back
Topp