Smågodt

Tenkte liksom d var innafor så lenge man delte d ut på en hygienisk måte.. Meeeeeen, da vet jeg d til neste år. I år er d for sent.

Skal passe på at de voksne ser at jeg bruker øse da, så barna får spise av godiset.
Jenta mi hadde ikke fått spist pga at det kan være allergener men ellers er jeg en av de som hadde gitt beng, regner med at folk er renslige :-)

Så en link til en svensk side som var god tror det sto om det i VG
Reglene er enkle samt at de helectiden informerte om hvor mye du hadde å gå på iforhold til å holde deg under grensen
Viser seg at det blir veldig dyrt i frakt om man går over 2 kg. Og center har de bare i pakke på over 2 kg :-( Synd for meg :-)

Uffda
Her handler jeg alt på storcash så blir rimeligere for innpakket snop (løssnopet er faktisk dyrere enn i butikk der)

Nå er det jo tilbud på smågodt over alt, og jeg vil kjøpe inn til helgen. Men hvor går man? Candy king er greit nok, men absolutt ikke mitt førstevalg. Ei heller europris. Så, finnes det noen butikker som ikke fører candy king som har tilbud på smågodt nå?

Godteland eller kå d heter, de godteri butikkene som er overalt (hvertfall i Bergens områder) der har de sånn snop som de hadde på mix når eg var liten,og som de hadde før på kino.. :) litt dyrere men absolutt verdt det!

Godteland eller kå d heter, de godteri butikkene som er overalt (hvertfall i Bergens områder) der har de sånn snop som de hadde på mix når eg var liten,og som de hadde før på kino.. :) litt dyrere men absolutt verdt det!
Tror de har en lignende butikk her. Men siden det ikke er tilbud så kan jeg jo kjøpe det når som helst. Får vel ta meg en tur på Europris tenker jeg (skal jo dele med flere og jeg har ikke råd til å kjøpe masse dyrt smågodt. Det får jeg kjøpe når det er bare meg, moahaha! :P )

Tror de har en lignende butikk her. Men siden det ikke er tilbud så kan jeg jo kjøpe det når som helst. Får vel ta meg en tur på Europris tenker jeg (skal jo dele med flere og jeg har ikke råd til å kjøpe masse dyrt smågodt. Det får jeg kjøpe når det er bare meg, moahaha! :P )

Når eg handler der så får ingen andre, haha :D

Europris eller ica liker jeg best å handle på :-)

Min får ikke lov til å spise det som ikke er innpakket, mulig jeg er vanskelig, men tanken på x antall barnehender i samme skål gjør meg litt kvalm :p

Grensebutikk?
Nope men en må ha firmakort for å handle der, finnes i alle de store byene :-)
Bruker de mye for de er billige på frukt og grønt samt på sigaretter til gubben (850/60kr for en 200pakning som ville kostet 1000-1100 i vanlig butikk)

Nope men en må ha firmakort for å handle der, finnes i alle de store byene :-)
Bruker de mye for de er billige på frukt og grønt samt på sigaretter til gubben (850/60kr for en 200pakning som ville kostet 1000-1100 i vanlig butikk)
Hadde jeg bare hatt firmakort så :-D Jaja, Kiwi gjorde nytten denne gangen.

Hadde jeg bare hatt firmakort så :-D Jaja, Kiwi gjorde nytten denne gangen.
Om du jobber i det private så får du høre med sjefen din om ikke dere trenger det, er ikke kreditt på det så det er ikke noe en kan utnytte til underslag :-)

Om du jobber i det private så får du høre med sjefen din om ikke dere trenger det, er ikke kreditt på det så det er ikke noe en kan utnytte til underslag :)

Jobber ikke, og tror ikke mannens arbeid bruker slik heller, men det er et godt tips som jeg skal huske på til senere :D

Back
Topp